De contentmarketing-trends die je in 2018 niet mag negeren

HomeBerichtenDe contentmarketing-trends die je in 2018 niet mag negeren
Geplaatst 14 december 2017 - Geschreven door: Rudi de Groot

Het zal niemand zijn ontgaan dat we in een tijd leven waarin de consument de touwtjes in handen heeft. Niet alleen zitten consumenten op meer kanalen dan ooit, ze verwachten (eisen bijna) dat bedrijven ook overal aanwezig zijn en content bieden die aansluit bij hun continu veranderende wensen en eisen. Alles gaat en moet sneller, informatiever en duurzamer zijn, willen bedrijven de consument tevreden houden.

En aangezien ieder bedrijf dat natuurlijk wil, schreef ik voor Adformatie.nl deze blogpost met daarin de belangrijkste contentmarketingtrends voor 2018 en hoe je hier het beste op kunt inhaken.

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op

2 Comments

  • Bedankt voor het inzicht. Ik ga zeker de focus op contentmarketing leggen naast e-commerce personalisatie. Fijn om de trends op een rijtje te hebben.

  • Geef een antwoord

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.