Google heeft op 13 december 2018 de optie “betalen voor conversies” beschikbaar gesteld. Bij het opzetten van Display campagnes in Google Ads kan je nu
Met data houdt men online en offline van alles bij wat te maken heeft met het doen en laten van een bedrijf en de mensen
Emerce Performance 2018 Onlangs was SDIM aanwezig bij het Emerce Performance Event, waar meerdere sprekers hun mening en ervaring deelden over Performance Marketing. In dit
Vorige week kondigde Google een nieuwe betá aan: prijsvergelijkingen voor Shopping advertenties (of Price Benchmarks for Shopping Ads). Daarmee stelt Google nuttige benchmark data beschikbaar
Deze week publiceerde branchevereniging DDMA voor de derde keer op rij het jaarlijkse Data Driven Marketing Onderzoeksrapport. Als deelnemer aan het onderzoek delen wij uiteraard
Als kritische adverteerder wilt u natuurlijk weten hoe goed uw advertenties worden vertoond. De ‘gemiddelde positie’ van een advertentie is hiervoor een belangrijke KPI. Om nog meer inzicht in de posities van uw advertenties te krijgen heeft Google vier nieuwe statistieken geïntroduceerd.
Enkele maanden geleden kondigde Google al de Google Speed Update aan. Nadat eerder dit jaar de langverwachte mobile-first update werd aangekondigd. Dit betekent dat ‘laadsnelheid’
Als website eigenaar of online marketeer ziet u maar wat graag de organische cijfers van uw website groeien. Hoewel hiervoor vaak een specialist wordt ingeschakeld,
Wanneer adverteerders gebruik willen maken van alle mogelijkheden op het gebied van Search Advertising, dan mag Bing Ads zeker niet worden vergeten. Uit onderzoek van
IAB Nederland (branchevereniging voor digital advertising en marketing innovatie) en de DDMA (Data Driven marketing Association) publiceren de vierde Search Advertising Study. Het is een kwalitatief onderzoek