Dynamic Remarketing AdWords, Facebook en Programmatic

Product-pagina visitors opnieuw benaderen met laatst bekeken producten ZONDER het “Zalando-effect”? Dat kan!  En als dit op de juiste manier wordt gedaan kunt u vergelijkbare resultaten (sales en leads) halen zoals u dat gewend bent van bv. uw AdWords campagne, zonder irritatie S&D Interactive Media heeft de ervaring en tools om ook uw dynamic remarketing campagne succesvol te maken.

Dynamic remarketing campagne succesfactoren

S&D Interactive Media heeft ruime ervaring in het opzetten en optimaliseren van succesvolle dynamic remarketing campagnes. Succes bestaat uit:

  • Doelgroep selectie: wie gaat u opnieuw benaderen
  • Prospecting: hetverzamelen van voor het bepalen van remarketing groepen
  • Continue resultaat optimalisatie  (zoals u al gewend bent van optimalisatie van uw AdWords campagne)
  • Testing en analyse van doelgroepen en aanpassen aanbieding/uitingen
  • Netwerk selectie: Facebook, AdWords, Exchanges etc.
  • Analyse van resultaten, met conversie attributie en post-view conversie
  • Kosteloos productfeed tooling en feedmanagement

Ook Google Analytics biedt steeds meer opties voor gemakkeleijke remarketing doelgroep bepaling, dus laat u adviseren.

Remarketing platformen & middelen

De mogelijkheden op het gebied van remarketing nemen snel toe en een goede keuze is cruciaal voor succes. Een paar voorbeelden:

  • Facebook: U kunt bijvoorbeeld uw eigen emailbestand bestaande klanten of prospects via Facebook ads retargetten
  • AdWords Display Netwerk: Het grootste website netwerk biedt vele selectiemogelijkheden voor remarketing
  • AdWords remarketing for search – RLSA: U kunt op Google zelf zoekers op algemenere zoektermen nu ook opnieuw bereiken
  • AdWords dynamic remarketing: Gemakkelijk winkelwagenverlaters een banner tonen met de laatstbekeken producten
  • Programmatic en RTB. De mogelijkheden zijn eindeloos. Laat u adviseren
  • En nog veel meer, laat u kosteloos adviseren

Remarketing campagnes bij SDIM

SDIM stelt in overleg met u een campagne volledig optimaal in. Doelgroep segmentatie en prospecting geschied op meerdere manier, bijvoorbeeld via analyse van bezoekers die een bepaalde pagina op uw site hebben bezocht, of hebben verlaten. Bepaling van re-marketing “doelgroepen” doet u dan dus feitelijk door webpagina’s of rubrieken te kiezen. Voorbeelden:

  • Afhakers in het bestelproces
  • Bezoekers van een specifieke productpagina een aanbieding van dit product laten zien
  • Kopers van een product later aanbiedingen doen voor een bijpassend product
Doelgroepbepaling is “het geheim van de smid”. We hebben een aantal pareltjes in ons portfolio die in het verleden bewezen hebben uitstekend te werken en er zijn nog veel meer mogelijkheden. U profiteert van die ervaring:
  • De beste doelgroep selectie, op voorhand
  • De sites en posities die scoren zijn al bekend
  • Resultaatbenchmarks zijn reeds beschikbaar
  • Koppeling met Google Analytics voor extra targetting opties
  • Dus: u betaalt minder leergeld
  • Dus: u krijgt direct beter resultaat

Uw dynamic remarketing ook succesvol laten inzetten en optimaliseren? Neem dan direct en geheel vrijblijvend contact op.

Vragen over Dynamic Remarketing?

Tijmen Duijvenvoorde, van

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.