E-commerce AdWords optimalisatie

Heeft u een webshop dan moet de optimalisatie van de AdWords campagne daarop aansluiten.  S&D Interactive Media zal daar bij de set-up van uw omzetgestuurde AdWords campagne rekening mee houden, maar ook de optimalisatie wordt afgestemd op het generen van maximale omzet.

Voordelen AdWords omzetgestuurde optimalisatie

AdWords optimalisatie gericht op verkoop vraagt een eigen aanpak. Het doel van optimalisatie is er op gericht dat er zo min mogelijk irrelevante bezoekers naar uw site komen. U moet inzichtelijk krijgen welke zoektermen veel omzet opleveren en daar continue op bijsturen. Het gaat immers om het realiseren van een maximaal aantal verkopen /omzet en niet om zo veel mogelijk bezoekers naar de site te trekken.

Hoe beter de optimalisatie strategie aansluit bij het uitgangspunt van de campagne, hoe rendabeler de campagne voor u presteert. Budget moet uitgegeven worden op zoektermen die goede omzet (en/of marge) voor u opleveren en minder op kleine orders.  S&D Interactive Media is specialist op dit gebied  en zal alle beschikbare mogelijkheden benutten om de kosten in de gewenste balans te brengen met de opbrengsten. Altijd op basis van vooraf besproken doelstellingen, mét garantie!

E-commerce opdrachtgevers

S&D Interactive Media werkt reeds voor een aantal gerenommeerde webshops als:
NRC webwinkel – de webshopvan het NRC Handelsbal en NRC Next
Persoonlijke referenties van deze en andere opdrachtgevers zijn desgewenst op aanvraag beschikbaar.

Meer e-commerce middelen

Naast AdWords levert S&D Interactive Media meer. Onderstaand vindt u de bijdrage van andere middelen ten opzichte van AdWords
  • Google Shopping – tot 25% additioneel omzetvolume
  • Beslist.nl – wisselende resultaten
  • Bing Ads – tot 10% meer omzet volume
  • Marktplaats – afhankelijk van product tot 40% meer omzetvolume
  • Remarketing – zeer wisselend resultaat, maar mogelijk tot 300% meer omzet

Lees  hier meer.

Waarom AdWords optimalisatie op omzet door S&D Interactive Media?

Het maximale rendement (omzet) op uw investering in Google AdWords is bij S&D Interactive Media prioriteit. Het belang van S&D Interactive Media ligt altijd in het verlengde van uw belang: maximaal rendabel resultaat uit uw Google AdWords campagne. Vooraf bepaalt u, eventueel met onafhankelijk advies van S&D Interactive Media, wat een willekeurige online verkoop gemiddeld mág kosten.

Op basis daarvan worden de uitgangspunten en doelstelling van uw AdWords campagne bepaald én gegarandeerd. Daarna doet S&D interactive Media, in samenwerking met u, de set-up en optimalisatie. Uiteraard nemen wij graag het voortouw en zullen we u kosteloos, vooraf van passend advies voorzien.

Vragen over Omzet optimalisatie (webshops)?

Mike Karregat

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.