Optimalisatie van een bestaande campagne

Heeft u al een AdWords campagne, maar denkt u dat er meer / betere resultaten haalbaar zijn? Heeft u al een AdWords campagne, maar heeft u geen tijd (meer) voor de optimalisatie van de resultaten? Of weet u niet goed hoe de campagne beter aan te sluiten bij uw doelgroep? SDIM neemt de optimalisatie van uw AdWords campagne graag voor u uit handen:

  • de set-up van de bestaande campagne te verbeteren
  • continue optimaliseren van de biedingen
  • continue optimalisatie van zoektermen en advertenties
  • continue optimalisatie van de Quality Score
  • tussentijds advies over budget en KPI’s op basis van de gemeten resultaten
  • actieverwerking, seizoensveranderingen, budgetbewaking etc.

Voordelen van het uit handen geven van AdWords campagne optimalisatie

Het uit handen geven van uw huidige AdWords campagne kan een uitstekende keuze zijn. U draagt daarmee de verantwoordelijkheid over de resultaten over aan een specialist die exact weet op welke manier meer, rendabele resultaten haalbaar zijn. Er kan door een specialist bijvoorbeeld direct worden ingesprongen op veranderingen in de markt. De markt is nooit stabiel en een kleine verandering in de markt kan grote invloed hebben op uw resultaten. Intensieve optimalisatie van de AdWords campagne is dus noodzakelijk om direct in te kunnen springen op veranderingen in de markt. Die tijd heeft u vaak niet.

SDIM is gespecialiseerd in het intensief monitoren en optimaliseren van AdWords campagnes en weet precies welke wegen bewandeld moeten worden om binnen de mogelijkheden van AdWords een maximaal resultaat te behalen in de vorm van leads en / of verkopen & omzet. Omdat het optimaliseren van de AdWords niet behoort tot uw dagelijkse werk, mist u specifieke kennis. Voor een bureau als SDIM is het vergaren van kennis over de steeds veranderende mogelijkheden op AdWords het dagelijkse werk, welke direct in de praktijk gebracht kan worden. Uw optimalisatie uit handen geven is tevens een goede keuze omdat SDIM zeer korte lijnen heeft met Google. Het bureau is daarom direct op de hoogte van de nieuwe features die Google introduceert en u profiteert daar dus van. Ten slotte kunt u samen met SDIM een rendement op investering (ROI) berekening maken, waarna de uitgangspunten van de AdWords campagne bepaald kunnen worden. Door de optimalisatiestrategie daarop aan te passen draait de AdWords campagne altijd rendabel.

Het adverteren op Google via Google AdWords is een specialistisch en tijdrovend proces. Door de AdWords optimalisatie uit te besteden, kunt u gebruik maken van de expertise van SDIM. Zelf doen is uiteraard ook een optie, echter het maximale resultaat haalt u pas als u specialistische kennis in huis haalt. Voor zover bovengenoemde voordelen niet voor zichzelf spreken, geeft SDIM u graag een second opinion van uw bestaande AdWords campagne. Er kan mogelijk zelfs een inschatting van de haalbare verbetering worden gemaakt.

Vragen over Bestaande campagne verbeteren?

Steven Hiemstra

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.