Universal Analytics setup

Google Analytics is uitgebreid met “Universal Analytics”. Als u daar gebruikt van wilt maken moet u Google Analytics upgraden. S&D Interactive Media weet wat de mogelijkheden zijn en past die op uw situatie toe.

Universal Analytics geeft meer antwoorden

Google Analytics kan sinds de introductie van Universal Analytics nu meer antwoorden leveren dan voorheen:

  • Hoe zit het met offline orders die plaats hebben gevonden naar aanleiding van een online bezoek?
  • Wat gebeurt er zodra een gebruiker zijn (aankoop)weg vervolgd via een andere browser?
  • Hoe meet je het als iemand zoekt op een desktop, maar koopt via z’n Ipad?
  • Meten als iemand die thuis zoekt, maar tijdens z’n werk koopt?
  • Betreft het herhaalaankopen?
U kunt dus nog meer inzicht krijgen in het werkelijke effect van een campagne op de omzet en aanvragen. Gecombineerd met onze calltracking oplossingen krijgt u dus een volledig totaalbeeld van bijvoorbeeld uw AdWords campagne.

Wat omvat de Universal Analytics set-Up?

Universal Analytics omvat hetzelfde als de Google Analytics advanced setup (code, filters, funnel, goals etc.) maar dan uitgebreid met de extra functionaliteit van Universal Analytics. Het is echter niet voor elke website geschikt. Er zal altijd een manier van herkenning moeten zijn, waarmee conversie kan worden gekoppeld. Bijvoorbeeld een inlogfunctionaliteit. We helpen u graag, goed en kosteloos, vooraf met een inventarisatie en een advies.

Waarom een analytics traject bij SDIM?

  • Advies bij de keuze voor Universal Analytics, of de reguliere Google Analytics
  • S&D Interactive Media ondersteunt u bij een volledig Google Analytics traject: van het bepalen van uw website KPI’s tot uitgebreide analyse, rapportage en vertalingen in concrete verbeterpunten
  • Google Analytics geaccrediteerde account managers
  • Uitgebreide kennisdeling
  • Geintegreerde implementatie met andere tools
  • Ruime ervaring met complexe analytics trajecten

S&D Interactive Media streeft hanteert een integrale aanpak. Data uit uw webanalytics past S&D Interactive Media bijvoorbeeld toe bij de optimalisatie van uw Google AdWords campagne, uw zoekmachineoptimalisatie inspanningen en/of uw Website Usability.

Vragen over Universal Analytics?

Stefan Rooijakkers

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.