S&D Interactive Media steunt het goede doel

Op dit moment ondersteunt S&D Interactive Media de volgende organisaties door middel van de advies, of de set-up en optimalisatie van een Google AdWords campagne en in sommige gevallen ook een financiële bijdrage in het Google AdWords campagnekosten:

  • Serious Request 2014 in Haarlem, actief deelname via de actie(s) van Gitaarlem en uiteraard donatie voor dit bijzonder goede doel
  • Childslife – 16.000 moeders: voor de 16.000 moeders campagne van ChildsLife verzorgt S&D Interactive Media de Google AdWords campagne voor de site 16000moeders.nl, zodat er nóg meer moeders kunnen worden bereikt en kinderen kunnen worden geholpen.
  • Hotel Con Corazon, hotel with a heart: een bezoek aan Hotel Con Corazon helpt Nicaragua bij het bouwen van een zonnige toekomst. Met behulp van een Google AdWords campagne en enkel SEO advies helpt S&D Interactive Media Hotel Con Corazon bij het investeren in Nicaraguaanse educatie en werkverschaffing.
  • Stralend de Wereld in – Adamas Inloophuis: dat ook vrouwen die borstkanker hebben (gehad) van top tot teen prachtig vrouwelijk gekleed kunnen gaan, zie je tijdens alweer de derde editie van de wervelende modeshow Stralend de wereld in. S&D Interactive Media ondersteunt dit unieke initiatief door een AdWords campagne die zich richt op de kaartverkoop van deze bijzondere modeshow.
  • Om het KWF kankerbestrijding te steunen sponsort SDIM Alpe d’HuZes.
Mocht u zelf een project opzetten waarvoor u denkt dat het nuttig is om bijvoorbeeld een Google AdWords campagnes voor in te zetten, neemt u dan gerust contact met S&D Interactive Media op. Wellicht kunnen wij u van dienst zijn.