Doubleclick campaign management

Why SDIM

  • 15 years online marketing experience
  • 5,5yrs average client retention
  • Clients keep ownerships of all data & accounts
  • Google Ads Partner score: 99%
  • SDIM Google reviews: 4,9 out of 5 *****
HomeDoubleclick campaign management

Doubleclick is high-end campagne management software van Google. De suite levert volledig online campaign management op hoog niveau. Adverteerders en agencies kunnen met Doubleclick hun volledige online campaign management centraal inkopen, beheren, optimaliseren en rapporteren. Over alle stappen van het aankoopbeslissingsproces van uw doelgroep heen.

  • Geautomatiseerde, dynamische setup van AdWords en Bing campagnes
  • Inkoop en optimalisatie van programmatic display campagnes
  • Geautomatiseerde bid-optimization over kanalen en campagnes heen
  • Toegang tot alle belangrijke advertising exchanges
  • Attributie over kanalen en devices heen
  • Integratie met webanalytics, waaronder Google Analytics
  • Integratie met feedmangement tooling, zoals Channable
  • Adserving en rich-media ondersteuning en integratie
  • Marketing automation functionaliteit
  • Datamanagement
  • Reporting
  • Enzovoorts

Doubleclick bespaart medium tot grote adverteerders met grotere en complexere campagnes tijd en kosten aan handwerk en zorgt voor verbetering in totale campagne effectiviteit. Meer resultaat, met minder kosten dus. 

Wat levert SDIM

SDIM levert haar diensten aan zowel bestaande als nieuwe Doubleclick adverteerders. Onze kennis zorgt ervoor dat alle mogelijkheden van het systeem optimaal worden benut. Gecombineerd met advies op de optimale inzet van kanalen en middelen:

  • Volledig operationeel management en optimalisatie van alle campagnes via Doubleclick
  • Consultancy en operations op de inrichting van uw account(s)
  • Verzorgen van een eigen licentie, of gebruik via SDIM
  • Inzicht in kosten en transparantie
  • Maximalisatie van campagne resultaat en effectiviteit
  • Reporting

Questions about Doubleclick campaign management?