Datatrics

Datatrics is een Data Management Platform (DMP) waarmee data van verschillende interne en externe bronnen kan worden samengebracht in één centrale omgeving. Datatrics biedt u de volgende opties:

  • Centraliseren van interne en externe databronnen
  • Creëren van unieke 360 graden klantprofielen
  • Voorspellen van klantbehoefte door gebruik van algoritmes en machine learning
  • Creëren van relevante, gepersonaliseerde customer journeys
  • Automatisch dynamische content serveren via diverse platformen, waaronder embedded website content, e-mails en advertising
  • Stijging in online conversies door relevantere, gepersonaliseerde content

Het aansluiten van Datatrics DMP is relatief eenvoudig en de mogelijkheden zijn eindeloos. Met name het zelflerende systeem onderscheid Datatrics van andere DMP’s. Om optimaal gebruik te maken van de mogelijkheden is het goed om bekend te zijn met algoritmes, kunstmatige intelligentie en machine learning.

Datatrics door S&D Interactive Media

Het doel is om optimaal gebruik te maken van alle mogelijkheden van Datatrics om zo een stijging in het online conversies en een verbeterde klantloyaliteit te realiseren. S&D Interactive Media focust zich op het maximaal haalbare resultaat: u profiteert daarbij van een op datagedreven gemotiveerd team van online marketing specialisten:

  • Kennis over algoritmes en machine learning
  • Complete account inrichting, waaronder:
    • Aansluiten van alle kanalen
    • Inrichten Google Analytics
    • Inrichten Google Tag Manager
    • Koppelen van productfeed(s)
  • Aanmaken campagne(s) en customer journey(s)
  • Doorlopende analyse en optimalisatie
  • Gericht op optimaal resultaat
  • Ondersteuning overige kanalen daar waar nodig
  • Geen vaste contracten

Vragen over Datatrics?

Jan Dirkzwager

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.