De SDIM aanpak in de praktijk

Online Marketing Succes Cases

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagneSEO advies of het uitwerken van een volledige online strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeCases
Verfijn resultaten

Elke case een apart verhaal

Bij elke opdrachtgever hoort een aparte doelstelling en aanpak. Een aantal daarvan zijn uitgewerkt tot uitgebreide cases die deze aanpak en samenwerking duidelijk beschrijven. Deze vindt u onderstaand, gesegmenteerd op doelstelling.

Naast de verschillende praktijkcases en succes verhalen publiceert SDIM met enige regelmatig uitgebreide inhoudelijke whitepapers, in de vorm van checklists, guidelines en meer. Lees hier de whitepapers

TMI Interim

Doordat TMI actief is in tien verschillende landen zijn er op elk moment duizenden verschillende openstaande vacatures. Door de grote doorloop in nieuwe- en reeds

Save the Children: Black Friday campagne

In de week voorafgaand aan Black Friday 2018 werd door de Verenigde Naties bevestigd dat in Jemen officieel sprake was van een hongercrisis. De tegenstrijdigheid

Assessment-Training.com

In maart 2017 was Assessment-Training actief op de Nederlandse markt en had het enkele verkopen in andere landen, waaronder België en het Verenigd Koninkrijk. Echter

Brookz: SEO zorgt voor 292% omzetstijging

In de zomer van 2017 benaderde Brookz SDIM met de vraag of het mogelijk was om het organische zoekverkeer naar de pagina “/bedrijf-verkopen” te vergroten.

NRC Media: Innovatieve display campagnes

De media heeft in de afgelopen jaren een grote verandering doorgemaakt. Om een toekomstbestendige oplossing te vinden moet NRC rekening houden met de groeiende concurrentie

LINDAnieuws

Voor een online redactie als LINDAnieuws is het belangrijk om altijd bovenop het laatste nieuws te zitten. Snelheid speelt daarbij een grote rol. Daarnaast is

Feenstra: full-funnel digital video marketing

Lees de full-funnel video marketing case van Feenstra en SDIM op Frankwatching <under construction>

FNV: De kracht van targeting & Facebook advertising

Case: Facebook Advertising bij FNV  Om de visie en strategie van FNV verder te ontwikkelen, wil FNV door middel van het visietraject in contact komen

Shuz.nl

SDIM wist de enorme productdatabase van Shuz op dynamische wijze aan Google AdWords te koppelen. Een zeer vooruitstrevende methode die nog altijd wordt toegepast bij

Chicopee CRO

Chicopee CRO – Een stijging van 125% in harde conversies Deze case beschrijft het verloop van dat traject en de resultaten die het opleverde, waaronder: