De SDIM aanpak in de praktijk

Online Marketing Succes Cases

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagneSEO advies of het uitwerken van een volledige online strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeCases
Verfijn resultaten

Elke case een apart verhaal

Bij elke opdrachtgever hoort een aparte doelstelling en aanpak. Een aantal daarvan zijn uitgewerkt tot uitgebreide cases die deze aanpak en samenwerking duidelijk beschrijven. Deze vindt u onderstaand, gesegmenteerd op doelstelling.

Naast de verschillende praktijkcases en succes verhalen publiceert SDIM met enige regelmatig uitgebreide inhoudelijke whitepapers, in de vorm van checklists, guidelines en meer. Lees hier de whitepapers

NRC Media: Het socialmedia- succesverhaal

Jezelf onderscheiden van de concurrentie om zo op te vallen op social media kan een uitdaging zijn, maar deze case van NRC bewijst dat het

Vloervoordeel: omnichannel online marketing strategie

Vloervoordeel is al 25 jaar een vertrouwd adres voor laminaat vloeren, houten vloer, lamelparket vloeren, maar ook voor ondervloeren en plinten. Het bedrijf beschikt over

E-ngineers: leadgeneratie

Door pagina 1 posities in Google, 200% stijging in het non-branded verkeer en advertising campagnes haalde E-ngineers veel relevante leads en opdrachten binnen.  

Vtwonen X Conversed.ai: Chatbot campagne via Facebook

De doelstelling was om te achterhalen of er via dit nieuwe ‘kanaal’ extra abonnees konden worden geworven. De campagne werd in eerste instantie getarget op

Mollie: COVID-19 campagne

De doelstelling van de COVID-19 campagne was om verkeer naar de informatieve artikelen op de website te genereren. En dat is gelukt; het verkeer naar

Save the Children: YouTube for Action

SDIM zet voor Save the Children al Google Ads Search Paid, Google Ads Search Grants, Microsoft Advertising en Facebook in. YouTube for Action bleek de

Online Deurbeslagshop: YouTube for Action

Online Deurbeslagshop is totaal gericht op performance, met een kosten/batendoelstelling. De kosten moeten in verhouding staan met de gegenereerde omzet. SDIM zet voor Online Deurbeslagshop

Sanquin: SEO migratie

De website sanquin.nl is medio oktober 2018 (voor samenwerking met SDIM) al een keer eerder verhuisd. Deze migratie verliep niet vlekkeloos, waardoor destijds op paginawaarde

TMI Interim

Doordat TMI actief is in tien verschillende landen zijn er op elk moment duizenden verschillende openstaande vacatures. Door de grote doorloop in nieuwe- en reeds

Save the Children: Black Friday campagne

In de week voorafgaand aan Black Friday 2018 werd door de Verenigde Naties bevestigd dat in Jemen officieel sprake was van een hongercrisis. De tegenstrijdigheid