De SDIM aanpak in de praktijk

Online Marketing Succes Cases

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagneSEO advies of het uitwerken van een volledige online strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeCases
Verfijn resultaten

Elke case een apart verhaal

Bij elke opdrachtgever hoort een aparte doelstelling en aanpak. Een aantal daarvan zijn uitgewerkt tot uitgebreide cases die deze aanpak en samenwerking duidelijk beschrijven. Deze vindt u onderstaand, gesegmenteerd op doelstelling.

Naast de verschillende praktijkcases en succes verhalen publiceert SDIM met enige regelmatig uitgebreide inhoudelijke whitepapers, in de vorm van checklists, guidelines en meer. Lees hier de whitepapers

Het social succesverhaal van Burgerbar: 648% meer bereik op Instagram

Burgerbar doorbrak conventies, verbond diep met het publiek, en zette een nieuwe standaard in hamburger marketing.

Choose the good life: Surfana’s Campagne voor de Ultieme Surfervaring

In deze case onthullen we hoe SDIM’s creatieve campagne Surfana’s naamsbekendheid een enorme boost gaf en zorgde voor een golf aan boekingen!

Het succesverhaal van de UNHCR x SDIM online Winterization Campagne

Hoe slaagde SDIM erin traditionele en experimentele media te combineren voor optimale resultaten? Ontdek de impact van onze strategische keuzes.

Hoe het anchoring principe meer donaties realiseert voor de missie van Terre des Hommes

Samen met Terre des Hommes zet SDIM zich voortdurend in om als toonaangevend goed doel het aantal donaties te vergroten en tegelijkertijd hogere donatie bedragen

Hoe Badmeubelnet haar omzet vanuit Google Shopping ads met 61% verhoogde voor de productcategorie ‘badkamermeubels’

SDIM heeft met de tooling van Producthero een nieuwe Google Shopping strategie ontwikkeld en geïmplementeerd voor Badmeubelnet. Deze nieuwe strategie heeft op meerdere KPI’s voor een flinke verbetering gezorgd. Lees in deze case hoe wij dit hebben gedaan.

Hoe Voordelig Design Sanitair de online sanitair markt verovert

Voordelig Design Sanitair verkoopt sanitair en wil haar marktaandeel in het lage en middensegment vergroten. Door slim en direct bij de producent in te kopen, biedt Voordelig Design Sanitair hoogwaardige sanitairproducten tegen aantrekkelijke prijzen. SDIM Online Marketing is hierbij de strategische partner op online marketing gebied om hun online groei te vergroten.