SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige online strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.
Bij elke opdrachtgever hoort een aparte doelstelling en aanpak. Een aantal daarvan zijn uitgewerkt tot uitgebreide cases die deze aanpak en samenwerking duidelijk beschrijven. Deze vindt u onderstaand, gesegmenteerd op doelstelling.
Naast de verschillende praktijkcases en succes verhalen publiceert SDIM met enige regelmatig uitgebreide inhoudelijke whitepapers, in de vorm van checklists, guidelines en meer. Lees hier de whitepapers
SDIM heeft met de tooling van Producthero een nieuwe Google Shopping strategie ontwikkeld en geïmplementeerd voor Badmeubelnet. Deze nieuwe strategie heeft op meerdere KPI’s voor een flinke verbetering gezorgd. Lees in deze case hoe wij dit hebben gedaan.
Voordelig Design Sanitair verkoopt sanitair en wil haar marktaandeel in het lage en middensegment vergroten. Door slim en direct bij de producent in te kopen, biedt Voordelig Design Sanitair hoogwaardige sanitairproducten tegen aantrekkelijke prijzen. SDIM Online Marketing is hierbij de strategische partner op online marketing gebied om hun online groei te vergroten.
SDIM is gespecialiseerd in online marketing diensten. Een van die diensten betreft een social media strategie. Voor Online Deurbeslagshop is SDIM aan de slag gegaan met het maken van zo een strategie. De resultaten liegen er niet om.
Voor Online Deurbeslagshop is SDIM al enige tijd bezig om de titels en beschrijvingen van producten in bol.com te optimaliseren, welke tot noemenswaardige resultaten hebben geleid.
Jezelf onderscheiden van de concurrentie om zo op te vallen op social media kan een uitdaging zijn, maar deze case van NRC bewijst dat het
Vloervoordeel is al 25 jaar een vertrouwd adres voor laminaat vloeren, houten vloer, lamelparket vloeren, maar ook voor ondervloeren en plinten. Het bedrijf beschikt over
Door pagina 1 posities in Google, 200% stijging in het non-branded verkeer en advertising campagnes haalde E-ngineers veel relevante leads en opdrachten binnen.
De doelstelling was om te achterhalen of er via dit nieuwe ‘kanaal’ extra abonnees konden worden geworven. De campagne werd in eerste instantie getarget op
De doelstelling van de COVID-19 campagne was om verkeer naar de informatieve artikelen op de website te genereren. En dat is gelukt; het verkeer naar