ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
Rode Kruis Tikkie en Meta campagne

Rode Kruis: Aardbeving Marokko

Na het nieuws over de aardbeving wilde Het Rode Kruis geld inzamelen om de slachtoffers van de aardbeving te helpen. Om dit te verwezenlijke zijn we gestart met het opzetten van Meta campagnes. Het Nederlandse Rode Kruis had als doelstelling om zoveel mogelijk donaties te verwerven voor Marokko. We besloten verschillende kanalen in te zetten, een daarvan was Meta. Een ander nieuw kanaal om te adverteren was Tikkie.

Breed advies zorgt voor sterke groei conversiepercentage Makai

In 2024 steeg het conversiepercentage van Makai van 1,68% naar 12,76%. Daarnaast daalde de CPA met 94,72% en de CPC met 59,90%. Lees welke strategieën SDIM heeft toegepast om tot deze resultaten te komen en hoe de samenwerking tussen SDIM en Makai hieraan heeft bijgedragen. +750% conversiepercentage Grotere strandtent vraagt om een boost in activiteiten…
Urban Iki

Hoe SDIM, Urban Iki heeft geholpen aan stijging in opbrengsten door SST

Urban Iki wilde zijn marktaandeel vergroten en resellers tevreden houden in een competitieve markt. Door over te schakelen op Server Side Tracking (SST), met de hulp van SDIM, werden ze in staat om meer en betere data te verzamelen. Het resultaat? 278% meer opbrengsten en 318% meer transacties. Ontdek hoe deze datagedreven aanpak hun campagnes, Google Ads-prestaties en merkbekendheid aanzienlijk verbeterde.
Urban Arrow bakfiets

Hoe Urban Arrow optimaal is voorbereid op de toekomst door SST

In de snel veranderende wereld van digitale marketing is nauwkeurige dataverzameling cruciaal voor het succes van campagnes. Bij SDIM begrijpen we het belang van betrouwbare data en hebben we recentelijk Server Side Tracking geïmplementeerd voor Urban Arrow, een toonaangevend merk in elektrische transportfietsen en onderdeel van Pon.Bike, grootste fietsenproducent van de wereld. Urban Arrow &…
Klanten aan het woord

Wat me enorm beviel tijdens onze samenwerking met SDIM, was hun constante monitoring en optimalisatie van de campagneresultaten.

Dorine van Moorsel van Sanquin
Communicatie adviseur
Dorine van Moorsel
PHIL Haarlem

Stadsschouwburg en de PHIL

ROAS van 2137%! De Stadsschouwburg en de PHIL zijn de twee grootste podia van Haarlem. Ze organiseren meer dan 350 evenementen per jaar: van pop en klassieke concerten tot soul performances en van televisieproducties tot zakelijke evenementen en congressen in de PHIL. En van hiphop tot dans, toneel en cabaret in de Stadsschouwburg. Op de…
De Nationale Suiker Challenge van Diabetes Fonds

Case Nationale Suiker Challenge – Diabetes Fonds

In de digitale wereld is het voor NGO’s essentieel om online leads te werven. Dit vergroot hun bereik, trekt nieuwe donateurs en vrijwilligers aan, en versterkt hun impact. Door digitale marketingstrategieën te gebruiken, kunnen NGO’s efficiënt en kosteneffectief communiceren met een wereldwijd publiek. Bovendien helpt het verzamelen van data bij het optimaliseren van campagnes, waardoor…
Klanten aan het woord

Wij werken naar volle tevredenheid al enkele jaren samen met SDIM. Ze zijn deskundig op het gebied van SEO, weten precies wat ze moeten doen om websites beter vindbaar te maken voor Google én ze weten die kennis ook succesvol over te brengen op anderen. Het is niet voor niets dat we SDIM meerdere keren gevraagd hebben om hun expertise te delen met onze klanten in diverse masterclasses en workshops. Succes gegarandeerd!

Robert van Eekhout
Oprichter Van Ons
Robert van Eekhout

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR