ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
Deurbeslag

Ontzorging voor grote webshop: Hoe SDIM marktleider Online Deurbeslagshop naar een nieuwe website begeleidde

Een nieuwe website is altijd spannend. Nog spannender als het gaat om een goed lopende, succesvolle webshop. Het oude CMS beschikte niet langer over de nieuwste functionaliteiten en kon niet de efficiëntieslagen bieden die Online Deurbeslagshop nodig had. Dus hoe kunnen we overstappen naar een nieuw e-commerceplatform zonder verkeer te verliezen? Dat is het vraagstuk…
De bibliotheek van Haarlem

Ga mee offline: creatieve activeringscampagne voor bibliotheken

Probiblio vroeg SDIM een activeringscampagne op te zetten voor drie bibliotheken in Noord-Holland: Bibliotheek Zuid-Kennemerland (Haarlem e.o.), Bibliotheek Kennemerwaard (Heemskerk e.o.) en de OBA (Amsterdam). Deze bibliotheken hebben elk slapende leden; mensen die wel een abonnement hebben, maar al een tijdje geen boeken meer hebben geleend. De bibliotheken willen deze leden graag weer betrokken maken, zodat ze ook in de toekomst lid blijven en de bibliotheken hun maatschappelijke functie kunnen blijven vervullen.
UV Smart

Hoe SDIM zorgt voor een dashboard, zodat UV Smart keuzes kan maken o.b.v. betrouwbare data.

Voordat SDIM en UV Smart gingen samenwerken stond UV Smart voor een uitdaging. Zij hadden geen goede inzage in belangrijke cijfers zoals totale kosten, ROI of een duidelijk beeld van de salesfunnel. Bovendien was de data gefragmenteerd over meerdere systemen wat het lastig maakte om een goed inzicht te krijgen in de prestaties. Het gaat hierbij om data uit Zoho (CRM), GA4, Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads en offline data.
Klanten aan het woord

Wij werken naar volle tevredenheid al enkele jaren samen met SDIM. Ze zijn deskundig op het gebied van SEO, weten precies wat ze moeten doen om websites beter vindbaar te maken voor Google én ze weten die kennis ook succesvol over te brengen op anderen. Het is niet voor niets dat we SDIM meerdere keren gevraagd hebben om hun expertise te delen met onze klanten in diverse masterclasses en workshops. Succes gegarandeerd!

Robert van Eekhout
Oprichter Van Ons
Robert van Eekhout
ISMT SEO case

Hoe onze SEO strategie zorgde voor een ROI van 708% voor ISMT

In de loop van 2022 heeft ISMT hun nieuwe website gelanceerd en in de eerste maanden wisten ze enkele klikken per dag te realiseren. Daarnaast kwamen er zelden leads uit de website en helemaal geen omzet. De eerste twee jaar heeft de website als marketingmiddel dus weinig resultaat opgeleverd. Eind 2022 kwam ISMT daarom bij ons met de vraag om meer organische groei te realiseren. Er was geen concrete doelstelling, maar het ging erom dat de website organisch beter ging presteren voor meer leads en omzet. 
Rode Kruis Tikkie en Meta campagne

Rode Kruis: Aardbeving Marokko

Na het nieuws over de aardbeving wilde Het Rode Kruis geld inzamelen om de slachtoffers van de aardbeving te helpen. Om dit te verwezenlijke zijn we gestart met het opzetten van Meta campagnes. Het Nederlandse Rode Kruis had als doelstelling om zoveel mogelijk donaties te verwerven voor Marokko. We besloten verschillende kanalen in te zetten, een daarvan was Meta. Een ander nieuw kanaal om te adverteren was Tikkie.
Klanten aan het woord

Stichting Lezen en BoekStart hebben uitstekende ervaringen met SDIM rondom het inrichten en onderhoud van de Google Grants, het opzetten van onze online dashboards en het meedenken met succesvolle campagnes op Instagram en Facebook. Deze partij volgt de ontwikkelingen binnen de veranderlijke wereld van online marketing op de voet en is prettig klantgericht!

Gijs van der Hammen
Medewerker online communicatie bij Stichting Lezen
Gijs van der Hammen

Breed advies zorgt voor sterke groei conversiepercentage Makai

In 2024 steeg het conversiepercentage van Makai van 1,68% naar 12,76%. Daarnaast daalde de CPA met 94,72% en de CPC met 59,90%. Lees welke strategieën SDIM heeft toegepast om tot deze resultaten te komen en hoe de samenwerking tussen SDIM en Makai hieraan heeft bijgedragen. +750% conversiepercentage Grotere strandtent vraagt om een boost in activiteiten…

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR