ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
NRC brengt je verder

Slimmere attributie, sterkere resultaten: de 37% groeicase van NRC

SDIM heeft NRC geholpen een datagedreven strategie te ontwikkelen die verder kijkt dan last-click. Door inzichten in upper-funnel kanalen zoals TikTok en Reddit konden we de marketingmix optimaliseren en budget efficiënter besteden.
Pay4You team

Het LinkedIn-succes van Pay4You: stijging van 72% in de engagementrate

Wat gebeurt er als je een nieuw LinkedIn-account op de kaart wilt zetten? Lees hoe SDIM zorgde voor meer bereik, volgers en groei.
Website Taxi Poll lelijkste van het jaar

Hoe SDIM Hostnet hielp om op te vallen in de landelijke media

Hostingprovider Hostnet vroeg SDIM te ondersteunen bij een ludieke publiciteitscampagne, waarbij ‘De lelijkste website van het jaar’ werd gekozen. SDIM dacht mee over de strategie en planning, en schreef gerichte persberichten, die werden overgenomen door verschillende websites, regionale dagbladen en De Telegraaf. EditieNL wijdde zelfs een compleet item aan de campagne.
Online Deurbeslagshop (ODS) short form video content case

Meer bereik door middel van short form video content voor Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop is de nummer 1 in deurbeslag. Via social media deelt ODS dan ook de mooiste producten uit het assortiment en handige how-to tips. Dat is niet alles, ook wordt er een gezellig kijkje achter de schermen gegeven. Dat laatste bleek voor ODS een succesformule. Mike, Nick, Peter en Dave van ODS verschijnen regelmatig…
Klanten aan het woord

Wij werken naar volle tevredenheid al enkele jaren samen met SDIM. Ze zijn deskundig op het gebied van SEO, weten precies wat ze moeten doen om websites beter vindbaar te maken voor Google én ze weten die kennis ook succesvol over te brengen op anderen. Het is niet voor niets dat we SDIM meerdere keren gevraagd hebben om hun expertise te delen met onze klanten in diverse masterclasses en workshops. Succes gegarandeerd!

Robert van Eekhout
Oprichter Van Ons
Robert van Eekhout
Deurbeslag

Ontzorging voor grote webshop: Hoe SDIM marktleider Online Deurbeslagshop naar een nieuwe website begeleidde

Een nieuwe website is altijd spannend. Nog spannender als het gaat om een goed lopende, succesvolle webshop. Het oude CMS beschikte niet langer over de nieuwste functionaliteiten en kon niet de efficiëntieslagen bieden die Online Deurbeslagshop nodig had. Dus hoe kunnen we overstappen naar een nieuw e-commerceplatform zonder verkeer te verliezen? Dat is het vraagstuk…
De bibliotheek van Haarlem

Ga mee offline: creatieve activeringscampagne voor bibliotheken

Probiblio vroeg SDIM een activeringscampagne op te zetten voor drie bibliotheken in Noord-Holland: Bibliotheek Zuid-Kennemerland (Haarlem e.o.), Bibliotheek Kennemerwaard (Heemskerk e.o.) en de OBA (Amsterdam). Deze bibliotheken hebben elk slapende leden; mensen die wel een abonnement hebben, maar al een tijdje geen boeken meer hebben geleend. De bibliotheken willen deze leden graag weer betrokken maken, zodat ze ook in de toekomst lid blijven en de bibliotheken hun maatschappelijke functie kunnen blijven vervullen.
Klanten aan het woord

Onze samenwerking met SDIM loopt vlekkeloos. Ze hebben veel know-how op gebied van PPC en SEO. We hanteren een bottom-line doelstelling voor de kosten/baten. Deze wordt continu gehandhaafd waardoor we geen onnodige hoge kosten maken als het een keer een mindere maand is. Daarnaast zijn ze meedenkend om extra bereik en omzet te genereren. Zo zijn we begonnen met Google Search Ads en Shopping Ads. Inmiddels zetten we ook in op Display, Remarketing en Microsoft Ads. Dit heeft een positieve invloed op onze bezoekers en omzet. En dit alles uiteraard weer met de bottom-line doelstelling in het achterhoofd.

Daniël Bennik
E-commerce manager van Badkamerxxl
Daniël Bennik

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR