SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige online strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.
Bij elke opdrachtgever hoort een aparte doelstelling en aanpak. Een aantal daarvan zijn uitgewerkt tot uitgebreide cases die deze aanpak en samenwerking duidelijk beschrijven. Deze vindt u onderstaand, gesegmenteerd op doelstelling.
Naast de verschillende praktijkcases en succes verhalen publiceert SDIM met enige regelmatig uitgebreide inhoudelijke whitepapers, in de vorm van checklists, guidelines en meer. Lees hier de whitepapers
Door de inzet van SEO en advertising behaalde E-ngineers pagina 1 posities in Google, nam het non-branded verkeer met 200% toe en haalde het bedrijf
De doelstelling was om te achterhalen of er via dit nieuwe ‘kanaal’ extra abonnees konden worden geworven. De campagne werd in eerste instantie getarget op
De doelstelling van de COVID-19 campagne was om verkeer naar de informatieve artikelen op de website te genereren. En dat is gelukt; het verkeer naar
SDIM zet voor Save the Children al Google Ads Search Paid, Google Ads Search Grants, Microsoft Advertising en Facebook in. YouTube for Action bleek de
Online Deurbeslagshop is totaal gericht op performance, met een kosten/batendoelstelling. De kosten moeten in verhouding staan met de gegenereerde omzet. SDIM zet voor Online Deurbeslagshop
De website sanquin.nl is medio oktober 2018 (voor samenwerking met SDIM) al een keer eerder verhuisd. Deze migratie verliep niet vlekkeloos, waardoor destijds op paginawaarde
Doordat TMI actief is in tien verschillende landen zijn er op elk moment duizenden verschillende openstaande vacatures. Door de grote doorloop in nieuwe- en reeds
In de week voorafgaand aan Black Friday 2018 werd door de Verenigde Naties bevestigd dat in Jemen officieel sprake was van een hongercrisis. De tegenstrijdigheid
In maart 2017 was Assessment-Training actief op de Nederlandse markt en had het enkele verkopen in andere landen, waaronder België en het Verenigd Koninkrijk. Echter
In de zomer van 2017 benaderde Brookz SDIM met de vraag of het mogelijk was om het organische zoekverkeer naar de pagina “/bedrijf-verkopen” te vergroten.