ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
PHIL Haarlem

Stadsschouwburg en de PHIL

ROAS van 2137%! De Stadsschouwburg en de PHIL zijn de twee grootste podia van Haarlem. Ze organiseren meer dan 350 evenementen per jaar: van pop en klassieke concerten tot soul performances en van televisieproducties tot zakelijke evenementen en congressen in de PHIL. En van hiphop tot dans, toneel en cabaret in de Stadsschouwburg. Op de…
De Nationale Suiker Challenge van Diabetes Fonds

Case Nationale Suiker Challenge – Diabetes Fonds

In de digitale wereld is het voor NGO’s essentieel om online leads te werven. Dit vergroot hun bereik, trekt nieuwe donateurs en vrijwilligers aan, en versterkt hun impact. Door digitale marketingstrategieën te gebruiken, kunnen NGO’s efficiënt en kosteneffectief communiceren met een wereldwijd publiek. Bovendien helpt het verzamelen van data bij het optimaliseren van campagnes, waardoor…
Mom In Balance case

Hoe SDIM met Digital PR het merk Mom in Balance versterkte

Mom in Balance gelooft dat vrouwen makkelijker de juiste keuzes maken, hun persoonlijke ambities kunnen waarmaken én meer kunnen genieten van hun gezin als ze fysiek en mentaal goed in hun vel zitten. Om zo veel mogelijk (aanstaande) moeders in Nederland en daarbuiten aan een sterke, energieke basis te helpen, vroegen ze SDIM om hulp….
Klanten aan het woord

SDIM is goed bereikbaar en duidelijk en eerlijk over wat er gedaan is en moet worden. Dat alles geld kost is een feit en dat maakt het soms lastig om door te pakken, zeker bij een kleine onderneming zoals wij zijn. Wij hebben weinig verstand van het werk wat jullie voor ons doen, maar hebben al het vertrouwen dat jullie het beste met ons voor hebben en dat gevoel stralen jullie ook uit naar ons, dat is fijn. SDIM is goed bereikbaar en heeft maandelijks goede rapportages, waar snel op gehandeld wordt als er iets niet klopt

André Van Der Weiden
Eigenaar Jan Monnikendam
André van der Weijden
Expatfile website

Optimale tracking via Zaraz van Cloudflare voor Expatfile

Expatfile koos voor Zaraz van Cloudflare voor optimale analytics- en advertentietracking en een flitsende website. Met Zaraz werd uitgebreide tracking opgezet zonder laadsnelheidsverlies of adblockers. Zaraz traceerde meer verkeer dan server-side Google Tag Manager en maakte de website sneller.
Omroep West App

Zo ontwikkelde SDIM een campagne die meer 21% meer actieve app gebruikers opleverde

Een data specialist en een advertising specialist vanuit SDIM werden verantwoordelijk voor het implementeren van de juiste tracking en het opzetten van de advertentiecampagnes via UAC, display, Facebook en Instagram. Omroep West maakte hierdoor een grote digitaliseringsslag door op het gebied van tracking en analytics.
Klanten aan het woord

Het succes van onze samenwerking zit hem vooral in het vertrouwen dat wij in SDIM hebben. Zij weten als geen ander wat er speelt en leeft in de online marketing industrie en op welke zaken wij ons als webshop moeten richten om deze succesvolle lijn voort te blijven zetten. Hierdoor kunnen wij samen snel schakelen en blijven wij de markt altijd net één stapje voor.

Jan de Wagt van Online Deurbeslagshop
Eigenaar van onlinedeurbeslagshop.nl
Jan de Wagt

SEO strategie zorgt voor 1000% stijging in organisch verkeer voor Nedstar

SDIM ontwikkelde een nieuwe SEO-strategie om Nedstar’s organische vindbaarheid, vooral internationaal, te verbeteren. De strategie richtte zich op het opbouwen van thought leadership en topical authority voor Nedstar in hun niche. De doelen waren meer organische conversies, betere vindbaarheid hoger in de zoekfunnel en Nedstar de #1 autoriteit op biologische alcohol te maken. Als resultaat steeg het organische verkeer met maar liefst 1000%, waarbij Nedstar beter vindbaar werd voor transactionele zoekwoorden en hun expertise kon uitdragen.

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR