Merkstrategie
Een merkstrategie is het ijzersterke fundament van jouw merk. Het helpt je om duidelijke keuzes te maken over onder andere visuele uitingen en de communicatie. De merkstrategie maakt namelijk heel duidelijk waar jullie voor staan en waarvoor niet. Dit geeft focus en duidelijkheid, zowel in de externe als interne communicatie.
- Maak kennis met de strategen van het SDIM team
- We nemen de tijd om jullie wensen in kaart te brengen
- Ook tijdens executiefase van de strategie kan SDIM verder ondersteunen
De merkstrategie is het fundament van jouw merk
Op basis van een merkstrategie maak je gemakkelijker keuzes voor het opzetten van marketing activiteiten.
Waarom kiezen voor een merkstrategie?
- Een merkstrategie zorgt ervoor dat er intern duidelijkheid is over het merk. Dit helpt bij het maken van beslissingen tijdens het opzetten van een campagne, het aanscherpen van de social media strategie, employer branding, crisiscommunicatie en nog veel meer.
- De merkstrategie is een belangrijk hulpmiddel om te zorgen dat de doelgroep op een consistente manier wordt aangesproken.
- Het merk krijgt een unieke positie ten opzichte van de concurrentie.
Is een merkstrategie toch niet wat je zoekt? Misschien past een social media strategie of creative concepting beter bij jouw doelstellingen.
Gerelateerde
Pagina’s
Laatste
artikelen
25 juli 2024
Native advertising is een vorm van adverteren waarbij advertenties naadloos worden geïntegreerd in de gebruikerservaring van een platform. Hierdoor…
25 juli 2024
3 minuten lezen
12 juli 2023
In de afgelopen jaren heeft TikTok een revolutie teweeggebracht in de wereld van sociale media. Met meer dan een…
12 juli 2023
4 minuten lezen
3 november 2022
De funnel is namelijk meer dan zomaar een model, het is een trechter. En het principe dat geldt, is…
3 november 2022
3 minuten lezen