ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
Badkamer van Voordelig Design Sanitair

Hoe Voordelig Design Sanitair de online sanitair markt verovert

Voordelig Design Sanitair levert hoogwaardig sanitair rechtstreeks aan consumenten tegen scherpe prijzen. Door tussenpartijen uit te schakelen, biedt het kwaliteitsproducten in het lage en middensegment. SDIM ondersteunt als digital marketing partner de online groeiambitie van het bedrijf.
Urban Iki fietsstoel

Hoe Urban Iki met A/B testen erachter kwam of en vanaf welk bedrag ze gratis verzending moeten bieden

Door gebruik te maken van A/B testen via Google Optimize onderzochten Urban Iki en SDIM vanaf welk bedrag er gratis verzending moest zijn voor klanten om opbrengst, transacties en winst te maximaliseren. Hoe Urban Iki en SDIM dit samen getest hebben en tot het optimale punt zijn gekomen vanaf waar gratis verzending is, staat hier verder uitgelegd. 
Bol.com

Hoe tekstoptimalisaties op bol.com leidden tot omzetgroei voor Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop verkoopt producten via het platform Bol.com. Echter bleven de verkoopresultaten via dit kanaal achter. SDIM zag kansen om door het optimaliseren van producttitels en -beschrijvingen meer zichtbaarheid en omzet te realiseren op Bol.com. Door inzichten uit zoekdata van zowel Bol als Google aan te grijpen, werden de productteksten verbeterd om beter aan te sluiten op het zoekgedrag van consumenten. De resultaten lieten een duidelijke stijging zien in verkeer, zichtbaarheid en omzet voor Online Deurbeslagshop op Bol.com.
Klanten aan het woord

SDIM heeft gezorgd dat we kunnen vertrouwen op data in de keuzes die wij voor onze webshop maken. Door de implementatie van server side tracking en vertaling naar bruikbare dashboards, kunnen wij blijven werken aan het vergroten van het succes van Urban Iki.

Aron Scheppink
Managing director
Aron Scheppink
NRC sponsored story voorbeeld 2

Het social media succesverhaal van NRC Media

Jezelf onderscheiden van de concurrentie om zo op te vallen op social media kan een uitdaging zijn, maar deze case van NRC bewijst dat het kan. De nieuwe strategie heeft ervoor gezorgd dat Instagram het aantal abonnementen met 566% liet stijgen en de CPA met 25% liet dalen.

Omnichannel online marketing strategie Vloervoordeel

In de uitdagende wereld van e-commerce is het cruciaal om een sterke online aanwezigheid te combineren met een naadloze offline ervaring voor klanten. Vloervoordeel, een toonaangevende aanbieder van vloeren met zowel een webshop als een fysieke winkel, stond voor de uitdaging om een consistente en winstgevende omzetgroei te genereren en de online en offline verkopen te maximaliseren. In deze case study belichten we hoe we een doordachte omnichannel strategie implementeerde voor Vloervoordeel.
Klanten aan het woord

SDIM werkt al ruim 10 jaar voor Ezbook.nl om te ontzorgen op het gebied van digital marketing. SDIM is een sterke organisatie met een hoge kennisgraad. Het team werkt snel, accuraat en professioneel. Daar waar nodig kan ik terecht voor overleg, en ik heb 100% vertrouwen in de campagnes. Makkelijker kan niet. Ik heb dan ook al meerdere bedrijven aangebracht bij SDIM.

Mark Deeleman van EZbook
Directeur van EZbook.nl
Mark Deeleman
vtwonen weer verliefd op je huis

Hoe vtwonen via het inzetten van een chatbot in de conversiefase de bekende fanbase heeft omgezet in betalende abonnees

Door een innovatieve chatbot-strategie te implementeren, transformeerde SDIM vtwonen’s miljoenenfanbase op social media naar een lucratieve abonneebasis. Ontdek hoe deze revolutionaire aanpak niet alleen de doelstellingen van vtwonen overtrof, maar ook een nieuwe standaard zette in klantacquisitie en engagement.

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR