ONZE CASES
Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.
SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Hoe optimalisaties aan de landingspagina zorgde voor 32,3% meer conversies voor Fundustry

Het social succesverhaal van Burgerbar: 648% meer bereik op Instagram

Hoe SDIM voor Surfana een creatief concept bedacht dat meer dan 500.000 mensen bereikte
We zijn enorm tevreden over onze samenwerking met SDIM! Ze hebben onze online activiteiten écht naar een hoger plan getild. De specialisten van SDIM helpen ons met het opzetten van campagnes, het optimaliseren van onze website (zowel SEO als CRO) en het beheer van ons Google Ads en Grants account. Door al deze activiteiten bij één bureau te beleggen, kunnen we snel schakelen tussen disciplines en tuigen we binnen no-time efficiënte en succesvolle online campagnes op. Door op vaste contactmomenten de koppen bij elkaar te steken monitoren we de resultaten en stuurt SDIM bij waar nodig. En niet onbelangrijk: de experts van SDIM zijn altijd bereikbaar voor tips en adviezen en denken graag mee.


Hoe Sanquin met een full funnel Arbeidsmarktcampagne een YOY uplift in sollicitaties realiseerde van 23%

Het succesverhaal van de UNHCR x SDIM Online Winterization Campagne

Zo stimuleerde een social media campagne een groei +507% cursisten voor Volksuniversiteit.nl
Het voorjaar van 2020 heeft voor Save the Children nogmaals bewezen dat SDIM een erg bedreven en prettige partner is. Met hen kunnen we binnen onze online marketing goed en snel inspelen op allerlei voorvallen, zelfs complexe situaties als de coronacrisis. De resultaten van deze campagne spreken voor zich. Door hun
expertise en flexibiliteit hebben we in korte tijd een succesvolle YouTube campagne kunnen opzetten, waarmee we in een moeilijke periode, middenin de coronacrisis, klappen hebben kunnen opvangen die vielen binnen andere marketingkanalen. Ik kijk uit naar de mooie campagnes die wij samen nog gaan ontwikkelen!
