Full-funnelmarketing case: de online-marketingaanpak van Feenstra

Installatie- en servicebedrijf Feenstra verkoopt, verhuurt en onderhoudt cv-ketels en levert daarnaast ventilatie-, energie- en beveiligingsinstallaties aan particulieren en bedrijven door heel Nederland. Het bedrijf is nu vooral bekend om zijn verwarmingsproducten, maar binnen de online-marketingstrategie van 2018 staan de particuliere consument en Feenstra’s assortiment beveiligingsproducten centraal. Maar hoe breng je een specifiek assortiment onder de aandacht terwijl je bekend bent in een andere branche?

DDMA Commissie Search

SDIM is lid van de commissie Search van de DDMA en in die rol sprak SDIM met opdrachtgevers Johan Datema en Ruud Sjollema van Feenstra over deze interessante online-marketingcase. Een inspirerend gesprek over hun uitdagingen, de toekomst en de ontwikkeling van de online-marketingstrategie van Feenstra.

Het volledige interview leest u op Frankwatching.com. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *