Sinds 2012 verzorgd SDIM de online marketing voor de verschillende labels van NRC. De kwaliteitskrant, opgericht in 1970 uit een fusie tussen het Algemeen Handelsblad (1828) en de Nieuwe Rotterdamse Courant (1844), wordt zo ontzorgd op het gebied van online marketing voor onder andere NRC Webwinkel, OneDayOnly, NRC Carriere, NRC Next en NRC Handelsblad.
“NRC en SDIM gaan ruim tien jaar hand in hand als partner door het zakenleven. Namens NRC werk ik inmiddels bijna twee jaar direct met diverse teamleden van SDIM samen om goede, mooie en leuke dingen te doen (campagnes opzetten en optimaliseren). Wat ik persoonlijk goed vind aan SDIM is de progressie die het bedrijf en individuen hebben gemaakt in deze periode. Ik denk dat deze drie zinnen het karakter van SDIM goed samenvatten. Loyaal, betrouwbaar, open, snel, vriendelijk en veel expertise binnen het vakgebied performance marketing. Voor mij, alle ingrediënten voor een gezonde samenwerking.”
Tim van Kleef
Online Marketing Manager – NRC Media