Call tracking

Elke opdrachtgever weet dat een campagne meer resultaat oplevert dan ingevulde offerte- en contactformulieren alleen. Namelijk de telefonische aanvragen/leads. Het vergt enige extra inspanning om ook dit stuk resultaat inzichtelijk te maken. 

Waarom call tracking

  • Inzicht in totale campagne- en/of website resultaten
  • Verrijken van klantsystemen met herkomst van telefonische contactmoment data
  • Optimalisatie van mediabudget spend over campagnes heen, of gesplitst per keyword

Call tracking tools

Er zijn verschillende mogelijkheden om inbound calls te meten:

  • Adcalls
  • Freespee
  • Qooqie
  • Google Adwords Call Tracking (AdWords only, gratis)
  • etc.

Waarom SDIM

S&D Interactive Media is expert op het gebied van alle vormen en mogelijkheden calltracking.

  • De features van alle verschillende oplossingen
  • Kostenplaatje, van klein-zakelijk, MKB, tot corporate
  • De impact van implementatie
  • Beschikbare integraties met klant-/CRM systemen
  • DMP intergratie mogelijkheden
  • Koppeling met webanalytics paketten, zoals Google Analytics

Wat levert SDIM

SDIM adviseert u concreet en onderbouwd vooraf over alle voordelen, maar ook nadelen van call tracking. SDIM adviseert bij de keuze voor systemen en verzorgt de implementatie volledig. SDIM begrijpt wat de redenen zijn voor organisaties om inzicht te willen hebben in het belvolumes en herkomst. We horen vaak dat call tracking noodzakelijk is om bijvoorbeeld AdWords campagne biedingen te optimaliseren. Het is echter zeer waarschijnlijk dat daar andere, goedkopere manieren voor zijn. Neemt u graag contact op voor meer informatie en vrijblijvend advies.