Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opHet was even wennen, de vernieuwede interface die Google recentelijk uitrolde voor zowel AdWords als Analytics. Naast een opgefriste design werd AdWords voorzien van een nieuw logo. Niet gevreesd, de veranderingen zijn er vooral op gericht om de overzichtelijkheid te verbeteren en hebben geen grote implicaties voor de navigatie. SDIM heeft de belangrijkste veranderingen kort voor u op een rijtje gezet.
Het eerst wat opvalt bij het openen van de AdWords dan wel Analytics is de kleur van de hoofnavigatiebalk. Voor de conservatiever aangelegde AdWords en/of Analytics fan zal het verdwijnen van de respectievelijk vertrouwde groene en oranje kleur van de interface wellicht een schok zijn. Voor de gemiddelde gebruiker zal de verandering een stuk minder ingrijpend zijn. Voortaan zien we de menubalk alleen nog in stemmig grijs.
Het nieuwe design is onderdeel van een breder plan, zo zagen we dezelfde look en feel eerder al verschijnen bij onder andere Gmail. De nieuwe lay-out moet vooral het gebruikersgemak vergroten en bovendien zorgen voor meer coherentie tussen verschillende Google diensten.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
Geef een antwoord