Doubleclick – Google Marketing Platform

Doubleclick, sinds 24 juli 2018 genaamd Google Ad Manager, is de campaign management/DSP oplossing binnen het Google Marketing Platform. Aangezien Google voor veel adverteerders de belangrijkste partner is voor advertising is Doubleclick  inmiddels ook het meest gebruikte systeem voor campagne management, inclusief DSP funtionaliteit. 

Google Marketing Platform, met Doubleclick daaronder, biedt advertisers en agencies de volgende features:

  • Programmatic campaign management (display, remarketing)
  • Search campaign (bid-)management (oa. AdWords en Bing)
  • Conversieattributie over kanalen heen
  • Integratie met Google Analytics
  • Integratie met feedmangement tooling, zoals Channable
  • Adserving en rich-media ondersteuning en integratie
  • Marketing automation functionaliteit
  • Data management platform
  • En nog veel meer

Wat levert SDIM op Doubleclick

  • Volledig operationeel management en optimalisatie van alle campagnes
  • Strategische en tactische programmatic media consultancy
  • VBegeleiding van de implementatie van Doubleclick
  • Verzorgen van een eigen licentie, of het gebruik via SDIM

Waarom SDIM

SDIM heeft jarenlange ervaring met complexe programmatic digital advertising campagnes en de implemantaties van DSP’s, waaronder Doubleclick. SDIM levert volledige transparantie in de kosten. Neem graag contact op voor een kennismaking, of antwoord op al uw vragen omtrent programmatic in het algemeen, of Doubleclick en het Google Marketing Platform in het bijzonder

Vragen over Doubleclick – Google Marketing Platform?

Pieter Borst

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.