Team lead advertising

Gwoon Sun Lai

Gwoon Sun Lai (spreek uit: Koen Sun) is in 2014 toegevoegd aan ons team. Hij werkt voor vele accounts op onze advertising afdeling en is, naast communicatief sterk en serieus, een echte data man. Gwoon Sun is onze meester op het gebied van display & programmatic. Gaat een campagne goed, dan zal hij toch proberen te achterhalen waarom het goed gaat en dát nog verder uitbouwen. En zo hoort het ook.

Gwoon Sun Lai
Gwoon Sun Lai
Werk
Vrijwillig
Leeftijd
35 jaar
In dienst bij SDIM
2024
Functietitel
Team lead advertising
Vrijwilliger
Locatie Coördinator Algemeen Rode Kruis, Locatie Coördinator Communicatie Rode Kruis, Noodhulpteamlid Rode Kruis, Evenementenhulpverlener Rode Kruis
Afkorting
G-sun
Op de socials

Gwoon SUN heeft
o.a. gewerkt met

Gwoon Sun werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf
dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en
budgetten bepalen en heldere afspraken maken. 

Omroep West App

Zo ontwikkelde SDIM een campagne die meer 21% meer actieve app gebruikers opleverde

Een data specialist en een advertising specialist vanuit SDIM werden verantwoordelijk voor het implementeren van de juiste tracking en het opzetten van de advertentiecampagnes via UAC, display, Facebook en Instagram. Omroep West maakte hierdoor een grote digitaliseringsslag door op het gebied van tracking en analytics.
Klanten aan het woord

Een goed product is belangrijk, gevonden worden ook. Google Ads is voor ons het wilde westen. Na slechte ervaringen bij een andere partij, zijn wij zeer tevreden met SDIM. SDIM weet een zeer goed resultaat voor ons te behalen. Het feit dat SDIM geen stugge organisatie is en dat we met ze kunnen sparren als echte partners, maakt het een super partij.

Adriaan Mol
Oprichter van Mollie
Adriaan Mol
Rode Kruis Tikkie en Meta campagne

Rode Kruis: Aardbeving Marokko

Na het nieuws over de aardbeving wilde Het Rode Kruis geld inzamelen om de slachtoffers van de aardbeving te helpen. Om dit te verwezenlijke zijn we gestart met het opzetten van Meta campagnes. Het Nederlandse Rode Kruis had als doelstelling om zoveel mogelijk donaties te verwerven voor Marokko. We besloten verschillende kanalen in te zetten, een daarvan was Meta. Een ander nieuw kanaal om te adverteren was Tikkie.
Save the Children aan het werk

Save the Children: YouTube for Action

Als grootste onafhankelijke kinderrechtenorganisatie ter wereld geeft Save the Children kinderen een gezonde start, de kans om te leren en bescherming tegen onrecht. Toen door corona de offline face-to-face marketing stilgelegd moest worden, was het zaak om de performance marketingmix verder uit te diepen. Lees in onderstaande case hoe SDIM het lukte om de prestaties...

Laatste artikelen
van Gwoon SUN

Gwoon Sun Lai
23 september 2023
De ontwikkelingen in AI gaan razendsnel. Daarom heeft SDIM een aantal interessante ontwikkelingen op een rij gezet. GPT-bot te...
23 september 2023
3 minuten lezen
Gwoon Sun Lai
2 juni 2023
Video en display update juni 2023
Maandelijks bespreekt SDIM de laatste ontwikkelingen op het gebied van display- en video marketing, zodat jij als online marketeer...
2 juni 2023
2 minuten lezen
Gwoon Sun Lai
27 februari 2023
Video en display update maart 2023
Maandelijks bespreekt SDIM de laatste ontwikkelingen op het gebied van display- en video marketing zodat jij als online marketeer...
27 februari 2023
4 minuten lezen

Overige
publicaties

Gwoon Sun publiceert zo nu en dan artikelen op externe platformen. In dit overzicht vind je daar een aantal van.