Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opZoals we inmiddels gewend zijn publiceert Deloitte, in opdracht van het IAB Nederland, ieder half jaar de Online Ad Spend Study. Dit keer gaat het om de resultaten over het volledige jaar 2017. De belangrijkste conclusies:
Ook in 2017 is de spend op digitale advertentie kanalen dus weer gegroeid. Iets waar we bij SDIM uiteraard erg blij mee zijn. In 2017 waren de totale uitgaven aan digitale media groter dan de uitgaven aan niet-digitale media. Het volledige rapport kunt u downloaden op www.iab.nl.
Resultaten bestedingen in de totale advertentiemarkt
De resultaten over de bestedingen in de digitale advertentiemarkt kwamen mede tot stand dankzij de input van SDIM.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
Geef een reactie