E-commerce marketing

E-commerce Google Ads optimalisatie (omzet)

Heeft u een webshop dan moet de optimalisatie van de Google Ads campagne daarop aansluiten.  SDIM zal daar bij de set-up van uw omzetgestuurde Google Ads campagne rekening mee houden, maar ook de optimalisatie wordt afgestemd op het genereren van maximale omzet.

Waarom SDIM

  • E-commerce SEO-specialist
  • SDIM weet welke kanalen gaan scoren
  • Conversie attributie is standaard
  • Uitstekende feeds én database verbeteringen
  • E-commerce scoreboard op maat
HomeE-commerce marketingE-commerce Google Ads optimalisatie (omzet)

Voordelen Google Ads omzetgestuurde optimalisatie

Google Ads optimalisatie gericht op verkoop vraagt een eigen aanpak. Het doel van optimalisatie is er op gericht dat er zo min mogelijk irrelevante bezoekers naar uw site komen. U moet inzichtelijk krijgen welke zoektermen veel omzet opleveren en daar continue op bijsturen. Het gaat immers om het realiseren van een maximaal aantal verkopen /omzet en niet om zo veel mogelijk bezoekers naar de site te trekken.

Hoe beter de optimalisatie strategie aansluit bij het uitgangspunt van de campagne, hoe rendabeler de campagne voor u presteert. Budget moet uitgegeven worden op zoektermen die goede omzet (en/of marge) voor u opleveren en minder op kleine orders.  SDIM is specialist op dit gebied  en zal alle beschikbare mogelijkheden benutten om de kosten in de gewenste balans te brengen met de opbrengsten. Altijd op basis van vooraf besproken doelstellingen, mét garantie!

Meer e-commerce kanalen

Naast Google Ads levert SDIM meer. Onderstaand vindt u de bijdrage van andere middelen ten opzichte van Google Ads
  • Google Shopping
  • Beslist.nl
  • Bing Ads
  • Marktplaats
  • Remarketing
  • Facebook/Instagram dynamic product ads
  • Etc.

Lees hier meer.

Waarom Google Ads optimalisatie op omzet door SDIM?

Het maximale rendement (omzet) op uw investering in Google Ads is bij SDIM prioriteit. Het belang van SDIM ligt altijd in het verlengde van uw belang: maximaal rendabel resultaat uit uw Google Ads campagne. Vooraf bepaalt u, eventueel met onafhankelijk advies van SDIM, wat een willekeurige online verkoop gemiddeld mág kosten.

Op basis daarvan worden de uitgangspunten en doelstelling van uw Ads campagne bepaald én gegarandeerd. Daarna doet SDIM, in samenwerking met u, de set-up en optimalisatie. Uiteraard nemen wij graag het voortouw en zullen we u kosteloos, vooraf van passend advies voorzien.


Vragen over E-commerce Google Ads optimalisatie (omzet)?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op