SDIM collega's Tim en Danique

Beslist

Met miljoenen bezoekers per maand is Beslist een website die druk bezocht wordt. Bezoekers op beslist.nl hebben een duidelijke koopintentie. Ze zijn op zoek naar een product en vergelijken prijzen en webshops met elkaar. De laatste stap naar aankoop is heel dichtbij. Uitdagingen voor adverteers bestaan onder andere uit de keuze voor een CPS (Cost per Sale) of CPC (cost per click) afrekenmodel. Maar ook attributie is voor een vergelijkingssite van belang. Wat is de incrementele waarde van Beslist op je totale omzet? SDIM denkt mee en levert inzicht waar nodig.

  • Grote bekende webshop: Beslist.nl is een bekende naam in Nederland. Mensen kopen daar omdat ze Beslist.nl vertrouwen. Op dat vertrouwen kun je als adverteerder meeliften.
  • Vergelijkingssites: veel producten van verschillende aanbieders worden naast elkaar gezet op Beslist.nl. Opvallen met jouw assortiment is dus belangrijk.
  • Geoptimaliseerde website: omdat het verdienmodel van Beslist volledig afhangt van een goed presterende website optimaliseren ze deze doorlopend. Door jouw producten aan te bieden op Beslist.nl kun je hiervan meeprofiteren.

Je kunt tot 10% meer verkoop realiseren door het toevoegen van jouw producten aan Beslist.nl

Het doel van het aanbieden van je producten op Beslist.nl. Vooraf gaan we graag in gesprek om de doelstelling te bepalen. Vervolgens richt SDIM jouw Beslist account in om optimaal resultaat te behalen. Belangrijke metrics zijn:

  • Verkopen
  • Omzet volume
  • Marge vergroten
  • Vertoningen van jouw producten op Beslist.nl
  • Verkeer op jouw productpagina’s op Beslist.nl

WIJ BEHALEN
e-commerce SUCCES VOOR

Beslist.nl

Welke producten zijn wel of niet interessant om aan te bieden op Beslist? Adverteren o.b.v. een cpc of cps model? Hoe kunnen we jouw producten optimaliseren voor maximale vindbaarheid op Beslist? Op basis van deze vragen kan SDIM samen met jou de beste aanpak voor Beslist uitwerken.

SDIM helpt
webshops met

SDIM heeft een team van specialisten dat jarenlange ervaring heeft met adverteren op Beslist. Zij helpen jou graag bij onderstaande stappen.

1
Kwaliteit van de productfeed

Voor goed resultaat op Beslist.nl is een kwalitatieve productfeed essentieel. SDIM helpt bij het neerzetten van een goede basis.

2
Inzicht leveren in het resultaat per product

Welke producten presteren goed of juist slecht en wat kunnen we hier aan doen? SDIM maakt het inzichtelijk.

3
De biedingen, per categorie

Is er binnen de doelstelling ruimte voor een hogere Cost per Sale? Dan bieden we op voor nog meer resultaat.

4
Continue optimaliseren van de feed

Het toevoegen van synoniemen, uitbreiden van de titels of het verrijken van andere productinformatie vergroot het resultaat. SDIM weet aan welke knoppen er gedraaid kan worden.

Waarom SDIM voor adverteren op Beslist?

Maximaal resultaat uit Beslist.nl is het uitgangspunt bij SDIM. Zowel omzet, marge als winst. Natuurlijk heeft SDIM jarenlange ervaring met Beslist.

Contact opnemen
Spreek een
Beslist.nl expert

Opzetten van jouw producten op Beslist

Wij zorgen voor een perfecte basis om van start te gaan op Beslist.nl.

Optimaliseren productinformatie

Welke zoektermen zijn populair op Beslist en staan deze in jouw titels? Zo niet, dan voegt SDIM ze toe.

Strategisch meedenken op product(categorie)niveau

Op welke producten maak je goede marges, waar kun je met een hogere of lagere prijs meer resultaat behalen?

Custom Dashboards

Behoefte aan specifieke inzichten uit Beslist? Wij creëren een dashboard op maat.

Altijd in het belang van jouw organisatie

Maximaal resultaat uit Beslist.nl op een zo efficiënt mogelijke manier is waar SDIM naar streeft.

artikelen

Bas van Poorten
Bas van Poorten
31 maart 2023
Click through rate
Wat is Click-Through-Rate (CTR)? De Click-through-rate (CTR) is een verhouding die aangeeft hoe vaak een link of advertentie is…
31 maart 2023
1 minuut lezen