Marktplaats zakelijk verkopen
Via Marktplaats Zakelijk (Marktplaats Admarkt) kan jouw bedrijf advertenties op Marktplaats op prominente posities plaatsen. Er wordt gebruik gemaakt van een CPC-model, waar je pas betaalt als er daadwerkelijk op jouw advertentie geklikt wordt. Dit is voor de adverteerder een goede indicator van de kwaliteit van doelgroep die jouw advertenties zien binnen Marktplaats. Door onze kennis en ervaring van dit kanaal, kunnen we ervoor zorgen dat organisaties optimaal kunnen profiteren van de voordelen van Marktplaats Admarkt!
- Ongelimiteerd aantal advertenties en producten
- Volledig dynamisch: prijswijzigingen, voorraad, nieuwe producten automatisch aangepast
- Volledige controle en inzicht
SDIM is Marktplaats Zakelijk gecertificeerd, neemt het volledige traject uit handen en zorgt voor maximale resultaten, zonder dat jij er zelf veel tijd aan hoeft te besteden.
Het afrekenmodel van de Marktplaats Zakelijk Admarkt werkt net als Google Ads: op basis van kosten per click (CPC: Cost Per Click). Je betaalt pas wanneer iemand op jouw advertentie klikt. Hoeveel je vervolgens betaalt, is afhankelijk van de vooraf ingestelde maximale bieding. Adverteerders betalen dus nooit méér dan vooraf is afgestemd. Het los plaatsen van advertenties is veel werk en voor een grotere hoeveelheid producten eigenlijk niet haalbaar. Gelukkig hoeft dit ook niet. SDIM bood als 1 van de eerste bureaus volledig dynamische koppeling van websiteproducten aan Marktplaats Admarkt.
Marktplaats Admarkt biedt veel vergelijkbare mogelijkheden als die je gewend bent van andere advertentiekanalen. SDIM zorgt ervoor dat er maximaal succes behaald kan worden uit deze mogelijkheden. Denk hierbij aan:
- Optimale biedingen per advertentie/product a.d.h.v. de doelstelling/omzet
- Optimale koppeling van productdatabase aan Marktplaats Admarkt
- Optimalisatie van jouw productfeed
- Kwaliteit van de advertentie (inclusief afbeeldingen, koptekst en inleidende tekst)
- Keuze & indeling in de juiste rubrieken
- Keuze voor de best passende categorie
- Correcte meting van resultaten,
- Integratie resultaten in Analytics reports
- Continue bijsturen van advertentiekwaliteit en biedingen
Zo heb je als organisatie altijd grip op het resultaat van Marktplaats Zakelijk.