Digital advertising specialist

Céline van Veen

Sinds november 2020 is Céline werkzaam bij SDIM als digital advertising consultant. Inmiddels is ze daarnaast ook verantwoordelijk voor de interne opleiding van startende collega's in het advertising team. Wanneer Céline niet bezig is in de rol als opleidier of als digital advertising consultant draagt ze bij een de leuke werksfeer door het organiseren van teamuitjes en het jaarlijkse kerstfeest. Naast werk gaat Céline graag op zoek naar de leukste en lekkerste café en restaurants. Je kan altijd bij haar terecht voor tips voor een leuk dagje of avondje uit.

Céline van Veen
Céline van Veen
Profielfoto
Hobbyfoto
Leeftijd
27 jaar
In dienst bij SDIM
2020
Functietitel
Digital advertising specialist
Educatie
Commerciële Economie aan Haagse Hogeschool
Geboorteplaats
Nieuw-Vennep
Woonplaats
Hoofddorp
Vrijwilligerswerk
Rode Kruis vrijwilliger en Rotaract lid
Hobby's
Golf, tennis en padel
Mooiste vakantiebestemming
Hawaï
Vrije tijdsbesteding
Leuke hotspots ontdekken door heel Nederland
Op de socials

SPECIALISATIES &
CERTIFICERINGEN

Opdrachtgevers
van Céline

Céline werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf
dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en
budgetten bepalen en heldere afspraken maken. 

Klanten aan het woord

SDIM is gewoon een heel prettig bureau om mee te werken. Ik ben tevreden over het nauwe persoonlijke contact en het willen begrijpen van prio's/uitdagingen van de klant. Met name de ondersteuning op SEO/data en de snelheid/kennis waarmee social campagnes - bij vakanties - naadloos en vakkundig worden gedaan ervaar ik als zeer positief.

Saskia Divendal
Manager Marketing & Communicatie bij Rode Kruis
Saskia Divendal
Volksuniversiteit campagne

Zo stimuleerde een social media campagne een groei +507% cursisten voor Volksuniversiteit.nl

Volksuniversiteit kwam bij SDIM met de uitdaging om via online media meer cursisten te werven voor de aangesloten volksuniversiteiten. SDIM ontwikkelde een data-gedreven social media advertising campagne met een multidisciplinair team. Door middel van een full-funnel strategie met verfrissende creaties werd de doelgroep in elke fase van de customer journey bereikt en geprikkeld. Na doorlopende monitoring en optimalisatie over meerdere campagnes, resulteerde dit in een indrukwekkende groei van 507% in cursusaanmeldingen en een zeer hoge doorklikratio.
Klanten aan het woord

Dankzij SDIM hebben wij een duidelijke voortgang kunnen waarnemen. We worden steeds op een correcte manier te woord gestaan en geholpen. De service ervaren wij altijd als goed!

Robert Machielsen
Eigenaar van Annie's Heilzame Kruiden
Robert Machielsen
Rode Kruis Tikkie en Meta campagne

Rode Kruis: Aardbeving Marokko

Na het nieuws over de aardbeving wilde Het Rode Kruis geld inzamelen om de slachtoffers van de aardbeving te helpen. Om dit te verwezenlijke zijn we gestart met het opzetten van Meta campagnes. Het Nederlandse Rode Kruis had als doelstelling om zoveel mogelijk donaties te verwerven voor Marokko. We besloten verschillende kanalen in te zetten, een daarvan was Meta. Een ander nieuw kanaal om te adverteren was Tikkie.

Laatste artikelen
van Céline

Céline van Veen
2 augustus 2016
Above the line advertising
Met online advertising kunnen we diverse doelgroepen bereiken. Een voordeel van online advertising is dat ook niche doelgroepen goed...
2 augustus 2016
4 minuten lezen