Google AdWords campagne set-up

Nieuwe Google Ads campagne opzetten

Wilt u beginnen met het adverteren op Google? Met Google Ads heeft u een krachtig middel in handen waarmee u uw online rendement kunt vergroten. SDIM zet uw nieuwe Google Ads campagne op en/of verbetert uw bestaande Google Ads campagne. U krijgt de garantie dat de campagne altijd, direct, ruim meer oplevert dan de budget investering.

Waarom SDIM

  • Bottomline ROI vooraf gegarandeerd
  • Google reviews: 4,9 uit 5 *****
  • 95% tevreden tot uiterst tevreden opdrachtgevers
  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Feed-based AdWords search tooling kosteloos
HomeGoogle Ads campagnesGoogle AdWords campagne set-upNieuwe Google Ads campagne opzetten

Vooraf bepaalt u met behulp van SDIM wat een klik/conversie/campagne u eigenlijk mág kosten. Op basis daarvan worden vooraf de uitgangspunten en doelstelling van uw campagne bepaald. Neemt u vooraf de moeite om hier uitgebreid over na te denken, dan adverteert u met Google Ads altijd rendabel.

Campagne set-up

Na het bepalen van de campagne doelstellingen, ziet het Google Ads set-up traject er als volgt uit. SDIM zet uitsluitend hoogwaardige, zéér uitgebreide, complete en relevante campagnes op, bestaande uit:

  • Een complete lijst met zoektermen en uitsluitingswoorden
  • tientallen tot honderden advertentiegroepen
  • Meerdere advertentie varianten per groep
  • Diverse doelgroepen ter observatie toegevoegd
  • Complete inzet van advertentie extensies
  • De juiste deeplinking
  • Correcte campagne instellingen
  • Correcte instellingen zorgen voor vertoning van advertentie met alle mogelijk productextentions
  • De juiste biedingen
  • Heel belangrijk: de optimale dagbudget instellingen
  • En nog veel meer

De reden voor deze complexe set-up is het vergroten van de kans op veel kwalitatief goede en goedkope clicks. Google Ads geeft daarnaast ook nog eens “korting” van relevantie. Een goede set-up helpt daar bij.

Instellen van de metingen

SDIM meet campagne resultaten altijd verder voor u door dan clicks en kosten alleen. Set-up van de conversiemeting in Google Ads en in Google Analytics is noodzakelijk voor het realiseren van maximaal, rendabel resultaat uit uw Google Ads campagne. U wilt natuurlijk weten hoeveel aanvragen of bestellingen uw campagne oplevert.

(Product-) database campagne set-up

Soms gaat handmatige set-up van campagne te ver en moet er worden geautomatiseerd. Met een Google Ads productfeed-based set-up kunt u alle producten uit uw webshop in de Ads campagne laten opnemen. Dit kan zorgen voor (honderd-) duizenden relevante zoektermen, met deeplinks. Het is zelfs mogelijk om uw gehele product database automatisch te koppelen aan uw Google Ads account. Hiermee wordt uw productaanbod continu automatisch in de campagne verwerkt.

Uw nieuwe Google Ads campagne uitbesteden aan SDIM?

SDIM helpt u graag bij het behalen van het maximaal haalbare resultaat uit de Google Ads campagne voor uw website. U profiteert van jarenlange ervaring en kennis van doelgerichte online vindbaarheid.

  • Uw Google Ads campagne wordt zeer zorgvuldig opgezet, geoptimaliseerd en gerapporteerd door de Google Ads Qualified Professionals van SDIM
  • Het Google Ads account en alle data hierin blijft geheel eigendom van de opdrachtgever
  • SDIM hanteert geen vaste contracten en u heeft geen opzegtermijn
  • Uitgebreide kennisdeling en –overdracht
  • Direct communicatielijnen met Google
  • Ruime ervaring met complexe/uitgebreide Ads campagnes

Vragen over Nieuwe Google Ads campagne opzetten?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op