Microsoft Advertising:
Adverteren op Bing
Hoewel Google wereldwijd de grootste zoekmachine is, heeft ook Bing een significante groep actieve gebruikers. Door snelle adaptatie van AI-functionaliteiten heeft de zoekmachine van Microsoft potentie tot verdere groei. Voor het vergroten van online groei van jouw bedrijf is Microsoft Advertising daarom het platform om naast Google Ads in te zetten. Microsoft biedt advertentiemogelijkheden aan in Search & Shopping wanneer het gaat om actieve zoekers. Voor het vergroten van awareness heeft Microsoft ook een eigen Display en Native Ads ecosysteem.
- Tot 10% groei in traffic: De zoekmachine zorgt voor een aanzienlijke uplift in traffic en conversies.
- Optimaliseer effectief op ROI of conversie: Microsoft gebruikt machine learnig algoritmes om jouw campagnes optimaal te laten presteren.
- Verhoog je rendement: Omdat minder adverteerders Microsoft advertising gebruiken liggen de klikprijzen gemiddeld 33% lager t.o.v. Google.
- Minder concurrentie: Door de lagere concurrentie zien we dat de cpc gemiddeld lager ligt vergeleken met Google.
- Exporteer je campagnes: Heb je al een succesvolle Google Ads campagne? Door de export functie zet je deze gemakkelijk over richting Microsoft Ads. Dit scheelt tijd en geld.
Optimaal resultaat behalen met Bing Advertising? SDIM adviseert, zet campagnes op en optimaliseert
SDIM is de digital marketing specialist en adviseert een breed portfolio aan opdrachtgevers in het opzetten en optimaliseren van hun digital advertising campagnes, waaronder ook Microsoft Advertising. Voor een optimaal resultaat denken we graag met je mee over de volgende punten:
- Het opstellen van een conversiedoel. Ben je een (web)winkel? Dan zou het conversiedoel vaak liggen op verkopen. SDIM kan hierin adviseren in het vaststellen van de juiste ROI voor optimaal campagneresultaat. Als (zakelijk)dienstverlener of NGO kan je doelstelling ook liggen op leadgeneratie. Ook hierin adviseert SDIM over de juiste conversiepunten en de optimale campagnedoelstelling.
- Bepalen van de juiste doelgroep: Voor zoekmachine campagnes is het belangrijk om met elkaar een duidelijk beeld van de doelgroep te schetsen. Wanneer we de doelgroep duidelijk hebben adviseren we over het gebruik van de juiste keywords. Ook bij de inzet van Display of Native ads geeft SDIM advies over de in te zetten doelgroep.
- Opzet en monitoring: Met doel en doelstelling in het oog gaat SDIM aan de slag met het opzetten van een uitgebreide campagne. Alles wordt perfect opgezet zodat we na livegang kunnen starten met continue optimalisatie.
Waarom SDIM voor Microsoft Advertising?
SDIM heeft jarenlange ervaring met het aanvragen, opzetten en optimaliseren van Microsoft Advertising (Bing Advertising) campagnes rondom verschillende doelstellingen. Daarnaast biedt SDIM:
Official Microsoft Partnership
Al onze Microsoft Ads campagnemanagers hebben de officiële Microsoft certificeringen behaald. Hiermee beheren we de campagne volgens de best practices.
Continue monitoring en optimalisatie
De ervaren specialisten zullen jouw Microsoft Advertising campagne continu monitoren en optimaliseren op de vastgestelde doelstelling.
Rapportage op maat
Bij SDIM krijg je op aanvraag altijd een rapportage op maat. Deze bespreken we periodiek met elkaar.
Conversietracking perfect geregeld
SDIM werkt met een inhouse team ervaren data specialisten die conversietracking perfect verzorgen.