Lidmaatschap brancheverenigingen IAB en DDMA

De online marketing branche is continu in beweging. Internet en online marketing zijn “nieuwe” manieren om de dialoog aan te kunnen gaan. Als lid van het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) confirmeert het bedrijf zich aan alle regels en voorschriften die daaraan verbonden zijn, waaronder de zoekmachinemarketing gedragscode searchbranche. Met het IAB & DDMA lidmaatschap bevordert SDIM actief transparantie en kennisoverdracht in de markt, zodat die zich ontwikkelt in het voordeel van adverteerder/opdrachtgever, leveranciers en eindgebruiker/consument.

S&D Interactive Media – IAB member

S&D Interactive Media – IAB member

S&D Interactive Media is lid van het Interactive Advertising Bureau Nederland (IAB) en conformeert zich daarmee aan alle regels en voorschriften die daaraan verbonden zijn. Daaronder valt de Nederlandse  zoekmachinemarketing gedragscode searchbranche, maar ook de Richtlijnen Social expertise. Het IAB is de brancheorganisatie voor de online advertising en interactieve marketing industrie en omvat onder andere de Taskforce Search. Zij houdt zich primair bezig met…Lees meer ›

S&D Interactive Media & DDMA

 S&D Interactive Media is toegetreden tot de branchevereniging voor dialoogmarketing DDMA en committeert zich daarmee aan alle regels en voorschriften die daarmee gepaard gaan. Tevens is S&D Interactive Media mede-initiatiefnemer en oprichter van de DDMA commissie search. Waarom is S&D Interactive Media lid van DDMA geworden? “De zoekmachinemarketing branche is continu in beweging. Nieuwe ontwikkelingen en nieuwe kanalen, zoals sociale media, zijn…Lees meer ›
Het team