Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opGoogle is bezig met een bijzondere uitbreiding van de AdWords dienst. De zoekmachine test op dit moment de mogelijkheid om abonnees te werven op de nieuwsbrief via AdWords. Een advertentie krijgt een invulveld waar een gebruiker zijn of haar emailadres kan invoeren en zich direct kan inschrijven op de nieuwsbrief van een bedrijf. Op dit moment loopt er een test met auto- en motorfabrikant Honda.
Voor een adverteerder betekent dit dat een gebruiker niet de website hoeft te bezoeken om zich in te schrijven op de nieuwsbrief. Gmail gebruikers hebben daarbij als ‘voordeel’ dat hun emailadres al ‘prefilled’ is. Zij hoeven alleen nog maar op de ‘subscribe button’ te klikken om de nieuwsbrief te ontvangen. Als een gebruiker benieuwd is wat er precies met het emailadres gebeurt, staat er naast de ‘subscribe button’ een link naar ‘privacy’. Hierop klikken betekent informatie krijgen over de bedoeling van de inschrijving.
Op dit moment zijn er nog geen resultaten bekend. Zoals gezegd wordt er nu een test gedaan met Honda. Inmiddels is daar ook emailmarketing-bureau Contact Constant bij gekomen. SDIM is erg benieuwd naar de resultaten. Mocht er iets bekend worden gemaakt zal dat spoedig daarna op dit blog te lezen zijn.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
Geef een antwoord