Het socialmedia- succesverhaal van NRC Media

NRC Media: Het socialmedia- succesverhaal

Hoe een nieuwe strategie voor Facebook en Instagram het aantal abonnementen met 566% liet stijgen en de CPA met 25% liet dalen.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeCasesNRC Media: Het socialmedia- succesverhaal

Jezelf onderscheiden van de concurrentie om zo op te vallen op social media kan een uitdaging zijn, maar deze case van NRC bewijst dat het kan. De nieuwe strategie heeft ervoor gezorgd dat:

  • Het aantal abonnementen met maar liefst 566 procent is gestegen en de CPA met 25 procent is gedaald;
  • Het bereik op Instagram (ruim 2.000.000 unieke mensen) in het tweede halfjaar van 2020 met 70 procent is gegroeid ten opzichte van het eerste half- jaar;
  • De CPA met 25 procent blijvend is gedaald.

 

Lees hier verder hoe deze resultaten bereikt zijn:
Download case