Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opWilt u gebruik maken van video én tegelijkertijd omzet of leads realiseren? Dat kan! Bekijk de video of lees het blog.
YouTube for Action is hét format van Google waarbij u gebruik kan maken van video in combinatie met de automatische biedstrategieen; conversies maximaliseren of doel CPA. Binnen de campagne wordt dan niet geoptimaliseerd op bereik maar op conversies. Op deze manier kunt u YouTube inzetten als performance kanaal.
Waar u eerder YouTube alleen voor bereik kon gebruiken biedt YouTube for Action de kans om uw performance kanalen uit te breiden. Met een YouTube for Action campagne profiteert u van zichtbaarheid binnen YouTube waarbij u tegelijkertijd stuurt op conversies. Binnen het YouTube for Action format is het toevoegen van een call to action verplicht. Zo kunnen gebruikers gemakkelijk naar de website klikken. De call to action bestaat uit 10 tekens welke u zelf mag invullen. Afhankelijk van het product of de dienst zou u kunnen kiezen voor “koop nu” of “Meer info”.
SDIM deelt een aantal best practices voor de optimale YouTube for Action campagne.
Video maakt een steeds groter deel uit van de online content. Ga vandaag nog aan de slag met het maken van video’s voor YouTube for Action. Heeft u nog vragen? Neem contact met ons op.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
Geef een antwoord