Mollie: COVID-19 campagne

Mollie is een pionier binnen de payment-industrie en een van de snelst groeiende betalingsverwerkers binnen Europa. Als financieel dienstverlener van bijna 100.000 bedrijven, en daardoor cruciaal onderdeel van de economische infrastructuur, moest er door Mollie snel gehandeld worden toen COVID-19 zich in Nederland verspreidde. Doel was om zorgen weg te nemen en bedrijven te ondersteunen met tips en informatie tijdens deze moeilijke periode.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeCasesMollie: COVID-19 campagne

De doelstelling van de COVID-19 campagne was om verkeer naar de informatieve artikelen op de website te genereren. En dat is gelukt; het verkeer naar de artikelen en klantcases is in deze periode met 256% toegenomen. Door de boodschap aan te passen naar de nieuwe uitdagingen die COVID-19 met zich meebracht en te werken aan maximale zichtbaarheid, is het verkeer naar de website met 38% verhoogd. YouTube werd ingezet als ondersteunend kanaal en heeft meer dan 2,5 miljoen vertoningen gegenereerd.

Ook de secundaire doelstelling van conversies werd ruimschoots gehaald. Door de COVID-19 campagne zijn de conversies met 85,85% toegenomen in de periode maart t/m juni 2020. De CPA was zelfs iets lager (-3%) en de conversieratio steeg van 3% naar 4%.

 

Lees hier verder hoe deze resultaten bereikt zijn:
Download case