Google Ads beheer & optimalisatie

Optimalisatie van een bestaande campagne

Denkt u dat er meer / betere resultaten haalbaar zijn uit uw Google Ads campagne? Heeft u geen tijd (meer) voor de optimalisatie van de resultaten? Of weet u niet goed hoe de campagne beter aan kan sluiten bij uw doelgroep? SDIM neemt de optimalisatie van uw Google Ads campagne graag voor u uit handen.

Waarom SDIM

  • Bottomline ROI vooraf gegarandeerd
  • Google reviews: 4,9 uit 5 *****
  • 95% tevreden tot uiterst tevreden opdrachtgevers
  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Feed-based Google Ads search tooling kosteloos
HomeDienstenGoogle Ads campagnesGoogle Ads beheer & optimalisatieOptimalisatie van een bestaande campagne

Wat houdt optimalisatie in?

  • de set-up van de bestaande campagne te verbeteren
  • continue optimaliseren van de biedingen
  • continue optimalisatie van zoektermen en advertenties
  • continue optimalisatie van de Quality Score
  • tussentijds advies over budget en KPI’s op basis van de gemeten resultaten
  • actieverwerking, seizoensveranderingen, budgetbewaking etc.

Voordelen van het uit handen geven van Google Ads campagne optimalisatie

Het uit handen geven van uw huidige Google Ads campagne kan een uitstekende keuze zijn. U draagt daarmee de verantwoordelijkheid over de resultaten over aan een specialist die exact weet op welke manier meer, rendabele resultaten haalbaar zijn. Er kan door een specialist bijvoorbeeld direct worden ingesprongen op veranderingen in de markt. De markt is nooit stabiel en een kleine verandering in de markt kan grote invloed hebben op uw resultaten. Intensieve optimalisatie van de Google Ads campagne is dus noodzakelijk om direct in te kunnen springen op veranderingen in de markt. Die tijd heeft u vaak niet.

SDIM is gespecialiseerd in het intensief monitoren en optimaliseren van Google Ads campagnes en weet precies welke wegen bewandeld moeten worden om binnen de mogelijkheden van Google Ads een maximaal resultaat te behalen in de vorm van leads en / of verkopen & omzet. Omdat het optimaliseren van de Google Ads niet behoort tot uw dagelijkse werk, mist u specifieke kennis. Voor een bureau als SDIM is het vergaren van kennis over de steeds veranderende mogelijkheden op Google Ads het dagelijkse werk, welke direct in de praktijk gebracht kan worden. Uw optimalisatie uit handen geven is tevens een goede keuze omdat SDIM zeer korte lijnen heeft met Google. Het bureau is daarom direct op de hoogte van de nieuwe features die Google introduceert en u profiteert daar dus van. Ten slotte kunt u samen met SDIM een rendement op investering (ROI) berekening maken, waarna de uitgangspunten van de Google Ads campagne bepaald kunnen worden. Door de optimalisatiestrategie daarop aan te passen draait de Google Ads campagne altijd rendabel.

Het adverteren op Google via Google Ads is een specialistisch en tijdrovend proces. Door de Google Ads optimalisatie uit te besteden, kunt u gebruik maken van de expertise van SDIM. Zelf doen is uiteraard ook een optie, echter het maximale resultaat haalt u pas als u specialistische kennis in huis haalt. Voor zover bovengenoemde voordelen niet voor zichzelf spreken, geeft SDIM u graag een second opinion van uw bestaande Google Ads campagne. Er kan mogelijk zelfs een inschatting van de haalbare verbetering worden gemaakt.


Vragen over Optimalisatie van een bestaande campagne?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op