Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opSDIM heeft een doelgroepanalyse ontwikkeld waarin de data wordt geanalyseerd op basis van meerdere online kanalen, o.a. Google Ad’s, LinkedIn en Facebook . Daarnaast worden er ook extra tracking tools ingezet zoals Facebook Analytics en Social Media monitoring.
Op papier weet u ongetwijfeld maar al te goed wie uw doelgroep is, maar wist u ook dat de data van uw doelgroep ook online beschikbaar is? Vaak wijst data uit dat de online doelgroep niet volledig overéén komt met de doelgroep waar u zich op richt. Ook kan het zijn dat de gewenste doelgroep wel online aanwezig is maar uiteindelijk minder goed presteert in vergelijking met nieuwe nog onbekende doelgroepen. Inzichten uit een doelgroepanalyse kunnen daardoor verrassend zijn. Juist daarom is een doelgroepanalyse waardevol omdat je dit gericht kunt inzetten voor je online campagnes.
Hoe gaat dit in zijn werk? Eerst moeten de juiste codes/tags/pixels worden geplaatst om de nodige doelgroepinformatie te verzamelen. Webanalisten van SDIM maken een meetplan op maat en sturen dit vervolgens aan. Zodra de codes/tags/pixels zijn geplaatst, is het tijd om data te verzamelen. Na het verzamelen van de nodige data wordt er een inventarisatie uit deze doelgroepdata gemaakt. Vervolgens wordt dit gepresenteerd tijdens een interactieve sessie bij de opdrachtgever of bij ons op kantoor. Na de sessie kan de doelgroepanalyse worden ingezet om effectiever, gerichter en uiteindelijk goedkoper (nieuwe) doelgroepen te bereiken.
Online marketing, advertising & webanalytics bieden unieke mogelijkheden die u met traditionele media niet heeft, namelijk (doelgroep-)data gebruik voor effectiever bereik van uw doelgroep. En zelfs vergelijkbare nieuwe doelgroepen.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op