ONZE CASES

Elke case en referentie heeft zijn eigen unieke verhaal, dat vereist een unieke persoonlijke aanpak.

SDIM werkt dagelijks voor uiteenlopende soorten opdrachtgevers. Vanaf dag één is de samenwerking hecht en intensief. Samen doelstellingen en budgetten bepalen en heldere afspraken maken. Of dat nu is bij een Google Ads campagne, SEO advies of het uitwerken van een volledige digitale strategie. Stuk voor stuk interessante, vernieuwende en inspirerende succesverhalen.

Filter
NRC brengt je verder

Slimmere attributie, sterkere resultaten: de 37% groeicase van NRC

SDIM heeft NRC geholpen een datagedreven strategie te ontwikkelen die verder kijkt dan last-click. Door inzichten in upper-funnel kanalen zoals TikTok en Reddit konden we de marketingmix optimaliseren en budget efficiënter besteden.
Pay4You team

Het LinkedIn-succes van Pay4You: stijging van 72% in de engagementrate

Wat gebeurt er als je een nieuw LinkedIn-account op de kaart wilt zetten? Lees hoe SDIM zorgde voor meer bereik, volgers en groei.
Website Taxi Poll lelijkste van het jaar

Hoe SDIM Hostnet hielp om op te vallen in de landelijke media

Hostingprovider Hostnet vroeg SDIM te ondersteunen bij een ludieke publiciteitscampagne, waarbij ‘De lelijkste website van het jaar’ werd gekozen. SDIM dacht mee over de strategie en planning, en schreef gerichte persberichten, die werden overgenomen door verschillende websites, regionale dagbladen en De Telegraaf. EditieNL wijdde zelfs een compleet item aan de campagne.
Klanten aan het woord

SDIM en TMI hebben al jaren een hechte samenwerking op het gebied van Recruitment Marketing. SDIM neemt niet alleen het beheer en optimalisatie van verschillende onderdelen binnen onze online marketingfunnel voor hun rekening, maar levert ook waardevol advies op strategisch niveau. Hun proactieve aanpak en diepgaande kennis van online marketing hebben ons geholpen onze campagnes continu te verbeteren en onze doelstellingen te bereiken. Wij waarderen hun professionele, flexibele werkwijze en zien hen echt als een verlengstuk van ons eigen team. SDIM is een betrouwbare en kundige partner, en we kijken uit naar een langdurige samenwerking.

Mareno de Boer van TMI
Online Marketeer bij TMI
Mareno de Boer
Online Deurbeslagshop (ODS) short form video content case

Meer bereik door middel van short form video content voor Online Deurbeslagshop

Online Deurbeslagshop is de nummer 1 in deurbeslag. Via social media deelt ODS dan ook de mooiste producten uit het assortiment en handige how-to tips. Dat is niet alles, ook wordt er een gezellig kijkje achter de schermen gegeven. Dat laatste bleek voor ODS een succesformule. Mike, Nick, Peter en Dave van ODS verschijnen regelmatig…
Deurbeslag

Ontzorging voor grote webshop: Hoe SDIM marktleider Online Deurbeslagshop naar een nieuwe website begeleidde

Een nieuwe website is altijd spannend. Nog spannender als het gaat om een goed lopende, succesvolle webshop. Het oude CMS beschikte niet langer over de nieuwste functionaliteiten en kon niet de efficiëntieslagen bieden die Online Deurbeslagshop nodig had. Dus hoe kunnen we overstappen naar een nieuw e-commerceplatform zonder verkeer te verliezen? Dat is het vraagstuk…
De bibliotheek van Haarlem

Ga mee offline: creatieve activeringscampagne voor bibliotheken

Probiblio vroeg SDIM een activeringscampagne op te zetten voor drie bibliotheken in Noord-Holland: Bibliotheek Zuid-Kennemerland (Haarlem e.o.), Bibliotheek Kennemerwaard (Heemskerk e.o.) en de OBA (Amsterdam). Deze bibliotheken hebben elk slapende leden; mensen die wel een abonnement hebben, maar al een tijdje geen boeken meer hebben geleend. De bibliotheken willen deze leden graag weer betrokken maken, zodat ze ook in de toekomst lid blijven en de bibliotheken hun maatschappelijke functie kunnen blijven vervullen.
Klanten aan het woord

Na mindere ervaringen bij andere partijen hebben we in SDIM een partij gevonden waar we op kunnen bouwen. Vanaf het begin van de samenwerking hebben zij met een probleemoplossende houding onze vindbaarheid in een moeilijke branche verbeterd, met als uiteindelijk resultaat meer conversies én omzet uit de kanalen SEA en SEO. Met Merel en Tom schakelen we met echte specialisten, waarmee we snel en inhoudelijk kunnen schakelen om bijvoorbeeld campagnes voor nieuwe locaties snel draaiend te hebben en de organische vindbaarheid structureel te verbeteren op de voor ons belangrijkste zoekwoorden.

Rob Reintjens
Directeur en IT manager van The Body Clinic
Rob Reintjens

WIJ BEHALEN DIGITAAL SUCCES VOOR