SBS Broadcasting – KIJK.nl

“SDIM en KIJK/SBS werken nu ruim twee jaar met veel plezier en succes samen. In 2015 begon onze samenwerking om voor het video-on-demand-platform KIJK extra bezoekers en videoviews te generen met Google Adwords. Doel: een zo hoog mogelijk resultaat met een minimale ROI van 200%. Deze grens werd al snel doorbroken en inmiddels wordt er een gemiddelde ROI van bijna 400% gerealiseerd. Reden genoeg om de samenwerking uit te breiden met Bing-Ads, (test)campagnes met Gmail en Youtube en het opzetten van dashboards in Google Data Studio. Naast de behaalde successen zijn we vooral enthousiast over het persoonlijke contact en het initiatief dat SDIM brengt. Ze denken proactief mee, staan open voor feedback en hebben duidelijk het beste met ons voor. Alleen al om die reden raad ik SDIM aan als marketingpartner.”

Brian Gerrits – Marketing Manager bij SBS Broadcasting

SBS Broadcasting bestaat uit de volgende merken:
SBS6
Net5
Veronica
SBS9
KIJK
S1
Veronica Magazine
Totaal TV