Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opGoogle heeft op 13 december 2018 de optie “betalen voor conversies” beschikbaar gesteld. Bij het opzetten van Display campagnes in Google Ads kan je nu kiezen voor drie verschillende momenten waarop je wordt gefactureerd:
Als je kiest voor zichtbare vertoningen, dan factureert Google Ads de mediakosten bij elke 1.000 zichtbare vertoningen (vCPM). Een advertentievertoning wordt als ‘zichtbaar’ geteld als deze minimaal 50% voor één seconde of langer in beeld is verschenen.
Bij “betalen voor klikken” worden er mediakosten in rekening gebracht zodra iemand op de advertentie klikt. Dit is hetzelfde als het standaard CPC-model bij zoekadvertenties.
Met deze optie betaal je als adverteerder alleen voor conversies die zijn gerealiseerd en dus niet voor zichtbare vertoningen of klikken op de advertenties.
Om betalen voor conversies te activeren moet je “conversies” als campagnedoel hebben geselecteerd en vervolgens selecteren dat je wilt betalen voor conversies.
Om in aanmerking te komen voor “betalen voor conversies” moet het Google Ads account aan de volgende voorwaarden voldoen:
Verder moet is het belangrijk om te weten dat betalen voor conversies:
Neem gerust vrijblijvend contact op met de specialisten van SDIM.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
Geef een reactie