Deelname onderzoek zoekmachine marketing

Onlangs heeft S&D Interactive Media, als lid van de commissie “search”, binnen de branchevereniging DDMA, mede het initiatief genomen voor het starten van een branchebreed benchmark onderzoek naar o.a. trends en bestedingen zoekmachine marketing.

Het onderzoek, genaamd  “DM Barometer Special – Zoekmachine marketing” is nu open voor deelname. De vragen gaan over:

  • Het budget voor zoekmachine marketing.
  • Doelstellingen voor het inzetten van zoekmachine marketing.
  • Belangrijke innovaties voor organisaties.
  • De actualiteit, zoals de cookiewet.
  • De marktpositie van Google.

Iedereen die meedoet aan de vragenlijst krijgt het onderzoeksrapport als dank opgestuurd. Handig als benchmark, dus vul hem direct in via de website van de DDMA. Deelname aan de enquête neemt slechts tien minuten van uw tijd in beslag. Uw antwoorden worden anoniem verwerkt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *