Semantic search: dit zijn de gevolgen voor je SEO-strategie

HomeBerichtenSemantic search: dit zijn de gevolgen voor je SEO-strategie
Geplaatst 10 maart 2015 - Geschreven door: Thijs van Kuijeren

Make things happen, concept wordsSemantic Search. Je hoort het steeds vaker binnen SEO kringen. Maar wat  is het precies? En hoe zorg je er voor dat je het in je huidige SEO strategie kunt gebruiken?

Voorheen kon je nog prima SEO-resultaten boeken door puur te focussen op een enkel zoekwoord. Dankzij semantic search begint Google echter steeds beter onderlinge verbanden tussen woorden en zinnen te herkennen. Het doel: de zoeker krijgt zo een beter antwoord op zijn vraag. Hoe dit werkt leest u in onze blogpost op Frankwatching.com.

Vragen over dit blog?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *