Optimalisatie van leads uit AdWords campagnes

Is uw website is gericht op binnenhalen van leads van consumenten of bedrijven? Denk bijvoorbeeld aan:

  • ingevulde contactformulieren
  • afgeronde offerte aanvragen
  • Telefonische contact momenten
  • “bel mij terug” acties

De optimalisatie van de AdWords campagne moet dan aansluiten op het doel van uw website, in dit geval dus: het genereren van meer leads. S&D Interactive Media houdt daar rekening mee bij de set-up van de Adwords campagne. Naast een campagne set-up die gericht is op het realiseren van zo veel mogelijk leads, wordt ook de optimalisatie afgestemd op het generen van een maximaal haalbaar aantal leads (lees: conversies) uit de AdWords campagne. U wilt alleen clicks die ook daadwerkelijk converteren naar leads.

Optimalisatie gericht op leads

Vooraf bespreekt SDIM wat een lead / offerte aanvraag / ingevuld contactformulier u maximaal mág kosten. S&D Interactive Media neemt op basis van deze doelstelling de optimalisatie van uw lead gerichte campagne voor u uit handen. Er wordt alleen budget uitgegeven aan zoektermen en clicks die waardevolle leads oplevert, maar ook niet duurder dan de waarde die een lead voor uw specifieke organisatie heeft. Het doel van de campagne is dan het realiseren van zoveel mogelijk leads, tegen een niet meer dan een X bedrag per lead maximaal, gegarandeerd. Dit maximale rendement op uw investering in Google AdWords is bij S&D Interactive Media prioriteit. Het belang van S&D Interactive Media ligt altijd in het verlengde van uw belang: maximaal rendabel resultaat uit uw Google AdWords campagne.

Ook inzicht in telefonische leads

Uniek is dat S&D Interactive Media niet alleen online aanvragen inzichtelijk maakt, maar ook de belletjes die naar aanleiding van uw campagne telefonisch binnenkomen. Tot op heden was AdWords call tracking voorbehouden aan alleen grote organisaties. SDIM heeft nu een product wat ook voor kleinere organisaties haalbaar en betaalbaar is. Gewoon, gemakkelijk in uw bestaande Google Analytics.

Waarom S&D Interactive Media?

S&D Interactive Media hanteert een integrale aanpak. Kennis uit uw Google AdWords campagne past het bedrijf toe op advies aangaande Zoekmachineoptimalisatie, Google Analytics en Website Usability. Andersom kunnen deze diensten het rendement van uw Google AdWords campagne verhogen.

Vragen over Optimalisatie op leads?

Mike Karregat

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.