Google AdWords beheer & optimalisatie

Optimalisatie van leads uit AdWords campagnes

De optimalisatie van de AdWords campagne moet aansluiten op het doel van uw website, in dit geval dus: het genereren van meer leads. SDIM houdt daar rekening mee bij de set-up van de Adwords campagne. 

Waarom SDIM

  • Bottomline ROI vooraf gegarandeerd
  • Google reviews: 4,9 uit 5 *****
  • 95% tevreden tot uiterst tevreden opdrachtgevers
  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Feed-based AdWords search tooling kosteloos
HomeDienstenGoogle AdWords campagnesGoogle AdWords beheer & optimalisatieOptimalisatie van leads uit AdWords campagnes

Doelstelling van uw website

Naast een campagne set-up die gericht is op het realiseren van zo veel mogelijk leads, is het ook belangrijk dat de optimalisatie wordt afgestemd op het genereren van een maximaal haalbaar aantal leads (lees: conversies) uit de AdWords campagne. Wanneer uw website gericht is op het binnenhalen van leads van consumenten of bedrijven, dan zijn dit veel voorkomende conversiepunten:

  • ingevulde contactformulieren
  • afgeronde offerte aanvragen
  • Telefonische contact momenten
  • “bel mij terug” formulieren
  • Inschrijfformulieren
  • etc.

Optimalisatie gericht op leads

Vooraf bespreekt SDIM wat een lead / offerte aanvraag / ingevuld contactformulier u maximaal mág kosten. SDIM neemt op basis van deze doelstelling de optimalisatie van uw lead gerichte campagne voor u uit handen. Er wordt alleen budget uitgegeven aan zoektermen en clicks die waardevolle leads oplevert, maar ook niet duurder dan de waarde die een lead voor uw specifieke organisatie heeft. Het doel van de campagne is dan het realiseren van zoveel mogelijk leads, tegen een niet meer dan een X bedrag per lead maximaal, gegarandeerd.
Dit maximale rendement op uw investering in Google AdWords is bij SDIM prioriteit. Het belang van SDIM ligt altijd in het verlengde van uw belang: maximaal rendabel resultaat uit uw Google AdWords campagne.

Ook inzicht in telefonische leads

Uniek is dat SDIM niet alleen online aanvragen inzichtelijk maakt, maar ook de belletjes die naar aanleiding van uw campagne telefonisch binnenkomen. Tot op heden was AdWords call tracking voorbehouden aan alleen grote organisaties. SDIM heeft nu een product wat ook voor kleinere organisaties haalbaar en betaalbaar is. Gewoon, gemakkelijk in uw bestaande Google Analytics.

Waarom SDIM?

SDIM hanteert een integrale aanpak. Kennis uit uw Google AdWords campagne past het bedrijf toe op advies aangaande Zoekmachineoptimalisatie, Google Analytics en Website Usability. Andersom kunnen deze diensten het rendement van uw Google AdWords campagne verhogen.


Vragen over Optimalisatie van leads uit AdWords campagnes?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op