Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opIn Google Ads worden de conversies toegekend aan het laatste zoekwoord dat is aangeklikt voordat een conversie wordt gemaakt. Echter, het conversiepad bestaat vaak uit meerdere vertoningen of klikken van zoekwoorden die ook hun bijdrage hebben geleverd aan het conversieproces. Met behulp van de Google Search Funnels is het mogelijk om ook deze zoekwoorden in het conversiepad in kaart te brengen. Alle vertoonde of aangeklikte zoekwoorden op het conversiepad krijgen op deze manier een betekenis die nieuwe mogelijkheden geven bij de optimalisatie van Google Ads campagnes.
Google Search Funnels rapportages
De Google Search Funnels functie in Google Ads is opgedeeld in een zevental verschillende rapportages die ieder op eigen wijze inzicht geven in het conversieproces:
Zoals gezegd breng je met de Google Search Funnels het hele conversiepad in kaart. Belangrijk hierbij is wel dat deze zoektermen aanwezig moeten zijn in uw Google Ads campagne. De Google Search Funnels maken namelijk uitsluitend gebruik van de zoektermen die ook te vinden zijn in uw Google Ads campagne. Om de conversiepaden zo goed mogelijk in kaart te brengen, is het dus belangrijk dat u een uitgebreide Google Ads campagne heeft.
Heeft u nog vragen over de Google Search Funnels of wilt u meer weten over de Google Ads diensten van SDIM, neem dan direct contact op.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op