Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opProgrammatic advertising is de inkoop van advertising, zonder tussenkomst van mensen. SDIM is ervaren in de inkoop en optimalisatie van complexe programmatic online advertising campagnes. Daarnaast kan SDIM u in heldere taal uitleggen hoe uw advertising doelstellingen worden gerealiseerd en wat de bijdrage van programmatic display in uw online middelen mix is. SDIM adviseert tevens hoe u data kunt gebruiken om effectiviteit van campagnes verder te verhogen.
Programmatic -display of video- advertising is de inkoop en optimalisatie van online advertising via veilingen. De bekendste manier voor uitgevers om online advertentieruimte aan te bieden is via het Google Display netwerk. Het Google Display Netwerk (GDN) is eigenlijk de moeder van de online advertentieruimte veilingen. Inmiddels zijn er vele veilingen (exchanges) en wordt online advertising in steeds toenemende mate ook via veilingen verhandeld:
Display advertising is een perfect om uw doelgroep zeer specifiek te bereiken. Er zijn vele targeting opties en/of re-marketing en data-gebruik. U kunt uw campagnes richten op:
SDIM heeft ruime ervaring met
SDIM zorgt voor maximaal resultaat uit programmatic campagnes, ongeacht de gebruikte tooling DSP (uitleg hier). Dat kan Adform, Doubleclick, of 1 van de andere systemen. Wilt u advies op keuze voor een DSP, of gebruik maken van de SDIM licenties? Ook dat levert SDIM. Neem contact op voor duidelijk antwoord op vragen en concreet goed advies vooraf.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op