Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opGoogle is continu bezig met het verbeteren van de gebruikersvriendelijkheid van de zoekmachine. Zo heeft Google de laatste paar maanden enkele nieuwe formats van Google AdWords advertenties ontwikkeld. In deze formats wordt niet alleen tekst gebruikt, maar wordt er ook steeds meer gebruik gemaakt van beeld (en soms zelfs video). Zo is het nu ook mogelijk om gebruik te maken van een Google Maps afbeelding geïntegreerd in de AdWords advertentie: de zogenaamde AdWords locatie extensies.
AdWords locatie extensies zijn extra links onder de reguliere AdWords tekstadvertenties, welke de complete bedrijfsgegevens van de adverteerder bevatten. Denk hierbij aan het bedrijfsadres en de telefoonnummers. Alle locaties van een bedrijf kunnen in het Google Maps kaartje worden opgenomen. De dichtsbijzijnde locatie voor de gebruiker wordt, op basis van IP-adres en / of zoekopdracht, automatisch in de advertentie weergegeven.
SDIM verwacht dat de advertenties op deze manier nog relevanter worden en dat dit een positief effect heeft op het aantal online conversies via de AdWords campagnes.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
Geef een antwoord