Nieuw: Dynamic search ads. SEO factoren beïnvloeden nu ook AdWords

HomeBerichtenNieuw: Dynamic search ads. SEO factoren beïnvloeden nu ook AdWords
Geplaatst 28 november 2012 - Geschreven door: Jan Dirkzwager

Zojuist verscheen een artikel van SDIM, i.s.m. DDMA Commissie Search, op Marketingfacts. Het betreft een overzicht van een nieuwe advertentievorm van Google AdWords. Het betreft lettelijk een advertentie die automatisch wordt gegenereerd door Google AdWords, op basis van een pagina op uw website. Deels zijn dat dezelfde factoren die zorgen voor betere ranking in de organische zoekmachine resultaten. SEO wordt hier dus nog weer belangrijker, omdat het ook AdWords gaat beïnvloeden.

Lees het volledige artikel over Dynamic search ads op Marketingfacts.

Vragen over dit blog?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *