Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opGoogle is continue bezig met het ontwikkelen en uitrollen van nieuwe AdWords functies. Dit zorgt ervoor dat er dagelijks nieuwe functies worden toegevoegd. Een van de nieuwste functies van Google AdWords zijn “Prijsextensies”. Deze zijn te vinden onder het tabje advertentie-extensies.
Advertentie-extensies zorgen ervoor dat uw advertentie nog aantrekkelijker wordt om op te klikken. Er zijn verschillende typen advertentie-extensies die u voor uw bedrijf in kunt stellen. Op deze manier kunt u naast de advertentietekst extra informatie weergeven over uw bedrijf. Het toevoegen van advertentie-extensies voor uw advertentie heeft als voordeel dat de advertentie een prominentere positie inneemt op de pagina met zoekresultaten. De zichtbaarheid van de advertentie verbetert wat leidt tot een verhoging van het totaal aantal klikken. Hieronder een voorbeeld van de verschillende advertentie-extensies die u wellicht al kent uit één van onze eerdere blogs.
Sinds deze week heeft Google in Google AdWords een extra advertentie-extensie toegevoegd; de prijsextensie. Onder deze extensie kunnen verschillende producten weergegeven worden in een interactief format waar de gebruiker doorheen kan scrollen. De gebruiker kan bij interesse op deze producten klikken en landt op de desbetreffende productpagina. Een aantal kenmerken van de prijsextensie staan hieronder;
Een voorbeeld van een prijsextensie zoals die te zien is in Google ziet u hieronder.
Heeft u vragen over de prijsextensie? Neem dan vrijblijvend contact met ons op!
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op
Geef een antwoord