Omnichannel online marketing strategie

Vloervoordeel: omnichannel online marketing strategie

Hoe SDIM een omnichannel strategie voor Vloervoordeel implementeerde om een consistente en winstgevende online omzetgroei te genereren en via online campagnes offline verkoop te stimuleren.

Waarom SDIM

  • Klantrelatie gemiddeld 5,5 jaar
  • Data-driven & resultaatgericht
  • Heldere taal, no nonsense
  • Loyale partner voor de lange termijn
  • Transparante pricing
  • Hoog kennisniveau
HomeCasesVloervoordeel: omnichannel online marketing strategie

Vloervoordeel is al 25 jaar een vertrouwd adres voor laminaat vloeren, houten vloer, lamelparket vloeren, maar ook voor ondervloeren en plinten. Het bedrijf beschikt over een webshop en een fysieke winkel en een showroom in Utrecht. Vloervoordeel schakelde SDIM in om een consistente en winstgevende online omzetgroei te genereren en via online campagnes offline verkoop te stimuleren.

Met een goede omnichannel strategie en door gebruik te maken van de juiste Google producten en tools wist Vloervoordeel niet alleen zijn online omzet op een winstgevende manier te verhogen, maar werd ook een verkoopstijging in de fysieke winkel gerealiseerd.

  • Het aantal transacties is met 342,28% gestegen.
  • De ROAS steeg met 43,68%.
  • De totaal gemeten verkoop, zowel online als in de winkel, groeide met 239,53%.

Lees hier verder hoe deze resultaten bereikt zijn:
Download case