Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact opStandaard geeft Google Analytics u veel informatie over (het gedrag van) uw website bezoekers. Maar wist u dat u nog veel meer informatie uit dit gratis webstatistieken programma kunt halen?
Met de juiste instellingen, filters en segmenten is het mogelijk uw Google Analytics account dusdanig op te zetten en in te richten, dat u exact díe data voor ogen krijgt die u direct kunt inzetten bij de optimalisatie van uw website. Met het opzetten en inrichten van uw Google Analytics account, draagt SDIM zorg voor een zo volledig mogelijk en betrouwbaar inzicht in het gedrag van uw website bezoekers. Deze inzichten kunt u gebruiken voor:
Allereerst moet de Google Analytics account zelf worden gemaakt. Dat betekent dat codes op uw website moeten worden geplaatst. Deel 2 is waar de echte meerwaarde onstaat. Het inrichten van de account zelf. U moet Google Analytics gaan “vertellen” wat het doel van uw website is. De conversiemetingen, of de winkelwagen tracking t.b.v. omzet/verkopen meting. Ook moeten filters worden toegevoegd om uw data nog weer beter bruikbaar te maken en nog veel meer.
Met het aanmaken van een Google Analytics account krijgt u direct inzicht in uw websitebezoeker statistieken. De belangrijkste data worden echter niet (automatisch) in Google Analytics zichtbaar. Hiervoor zijn enkele geavanceerde instellingen nodig. SDIM helpt u bij het instellen van o.a: goal conversions, funnel visualization, advanced segments, diverse filters en een custom Google Analytics meetscript.
Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.
023 - 711 44 01 Neem contact op