Data Management

Data Management

In het digitale tijdperk waarin we bijna alles kunnen en willen onderbouwen met data, vormt deze data de basis voor vele bedrijfsbeslissingen. Om de juiste beslissingen te kunnen (blijven) nemen, is het van groot belang om een goed totaaloverzicht te hebben van alle beschikbare data. Een manier om dat voor elkaar te krijgen is door gebruik te maken van een Data Management Platform (DMP).

De voordelen van een DMP

  • Bundelt alle data in één centrale omgeving
  • Schakel tussen je interne en externe databronnen (incl. 3rd party data)
  • Creëert unieke 360 graden klantprofielen waarmee waardevolle doelgroepsegmenten worden onderscheiden
  • Systeem om nieuwe, vergelijkbare doelgroepen te vinden
  • Maakt crosschannel profiling mogelijk
  • Maakt dynamische en geautomatiseerde optimalisatie en personalisatie van platformen waaruit de data is onttrokken mogelijk (zowel on- als off site)
  • Resultaatverbetering door slimmere en relevantere datagedreven marketing boodschappen die middels machine learning automatisch aan de juiste persoon, via het juiste kanaal en op het juiste moment kunnen worden getoond

Wat betekent de inzet van de juiste DMP voor u?

  • Leer uw doelgroep en de customer journey beter kennen door centralisatie van alle losse datasilo’s
  • Onderscheid waardevolle doelgroepsegmenten en vind nieuwe, vergelijkbare doelgroepen
  • Target uw doelgroepen over kanalen heen
  • Verbeter uw remarketing campagnes door gebruik van geavanceerde segment voorwaarden
  • Resultaatverbetering door gebruik van kunstmatige intelligentie (machine learning)
  • Bespaar op termijn tijd met het optimaliseren van alle losse kanalen

Data management door S&D Interactive Media

Het doel van een DMP is om beter inzicht te krijgen in uw doelgroep en de customer journey om zo het effect van al uw marketingactiviteiten te maximaliseren. S&D Interactive Media levert het beste advies en zorgt voor het maximaal haalbare resultaat uit de geadviseerde DMP door gebruik te maken van alle mogelijkheden. U profiteert van jarenlange kennis en ervaring van digital marketing.

Wat levert SDIM:

  • Onafhankelijk advies DMP keuze
  • Bepalen scope van de pilot(s)
  • Plaatsen van codes en scripts
  • Aansluiten van alle kanalen
  • Koppelen en controleren van productfeed(s)
  • Zorgvuldige en uitgebreide inrichting account(s)
  • Uitwerking (eerste) case(s)
  • Doorlopende analyse en optimalisatie
  • Altijd gericht op resultaatverbetering
  • Onbeperkt rapportage

Waarom SDIM?

  • Gecertificeerde accountmanagers
  • Tooling account eigendom opdrachtgever (data meestal ook, afhankelijk van gekozen leverancier)
  • Geen vaste contracten
  • Uitgebreide kennisdeling en -overdracht
  • Ruime ervaring en flexibele werkhouding afgestemd op uw wensen

Vragen over Data Management?

Thijs Kuijeren, van

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01Neem contact op
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.