Programmatic advertising

Dynamic remarketing

Dynamic ads zijn creatives die automatisch andere content laten zien, veelal via een gekoppelde feed. Dynamic remarketing is hetzelfde als gewone remarketing, maar dan met een dynamische creative. U benadert website bezoekers na het verlaten van uw website opnieuw, alleen dan met bijv. de laatstbekeken producten.

Waarom SDIM

  • Alleen inzet op bewezen effectieve strategieën
  • Directe support van verschillende DSP’s
  • Volledige transparantie mediaspend
  • Geen budget commitment vereist
  • Programmatic certified voor o.a. Doubleclick
  • Google Web Designer certified
  • Channable Partner - SDIM officiële partner Channable
  • SDIM Google Premier Partner 2022
HomeDienstenProgrammatic advertisingDynamic remarketing

Haal meer conversie uit uw sitebezoekers

Als dynamic remarketing op de juiste manier wordt ingezet kunt u vergelijkbare resultaten (sales of leads) halen zoals u dat gewend bent van bv. uw Google Ads campagne, zonder irritatie op te wekken. SDIM heeft de ervaring en kent alle succesfactoren die ook uw campagne succesvol maken.

Dynamic ads en remarketing campagne succesfactoren

SDIM heeft ruime ervaring in het opzetten en optimaliseren van succesvolle dynamic ads en dynamic remarketing campagnes. Succes bestaat een aantal onderdelen:

  • Doelgroep selectie: wie gaat u opnieuw benaderen
  • Timings: wanneer gaat u remarketing uitingen tonen
  • Prospecting: hetverzamelen van voor het bepalen van remarketing groepen
  • Siteselectie: waar gaat u doelgroepen optimaal opnieuw benaderen
  • Continue resultaat optimalisatie  (zoals u al gewend bent van optimalisatie van uw Google Ads campagne)
  • Netwerk selectie: Facebook, Google Ads, Exchanges etc.
  • Creatie van optimale dynamische banners
  • Optimale setup en koppeling van (product-)feeds

Ook Google Analytics biedt steeds meer opties voor gemakkelijke remarketing doelgroep bepaling, dus laat u adviseren.

Voordelen van dynamic remarketing

  • Kan net zo goed scoren als een goede Google Ads campagne
  • Aanvullend bereik en (conversie-)resultaat
  • Veel en kwalitatief bereik
  • Adverteren gedurende het gehele aankoopbeslissingsproces van uw klant
  • Sturing van budget naar best scorende doelgroepen en sites

Wat levert SDIM op het gebied van dynamische remarketing

  • De beste doelgroep selectie, op voorhand
  • De sites en posities die scoren zijn al bekend
  • Op het juiste moment remarketen
  • Correcte contactfrequentie (voorkomt irritatie en bespaart kosten)
  • Resultaatbenchmarks zijn reeds beschikbaar
  • Productfeed management uithanden, inclusief benodigde tooling
  • Optimale creatie, danwel aansturing van creatie van dynamiche uitingen
  • En natuurlijk inzicht en reporting standaard

Uw  dynamic -remarketing- ads ook succesvol laten inzetten en optimaliseren? Neem dan direct en geheel vrijblijvend contact op.


Vragen over Dynamic remarketing?

Neem contact met ons op voor meer informatie, een offerte op maat, of antwoorden op al uw online marketing vragen.

023 - 711 44 01 Neem contact op