Referenties

Voor Loten.nl hebben we SDIM in de arm genomen voor het SEO-vraagstuk: Hoe kom je hoger in Google. Zeker met de maanden december en januari in het vooruitzicht is het voor loten.nl van groot belang om goede posities te verwerven en behouden in zoekmachines. Voor de Staatsloterij Oudejaarstrekking willen we natuurlijk zoveel mogelijk loten verkopen. Als webbouwer werken we al…Lees meer ›
Begin 2018 heeft Boldking haar Nederlandse en Engelstalige SEA campagnes ondergebracht bij SDIM. Nadat de campagnes eerst grondig zijn geherstructureerd heeft nauwkeurig en continue campagnebeheer er voor gezorgd dat de omzet uit SEA fors gestegen is, binnen de afgesproken CPA doelstelling. Die succesvolle aanpak is inmiddels ook ingezet voor andere internationale  campagnes in het Spaans, Duits en Italiaans. Naast SEA…...Lees meer ›
Sinds 2016 verzorgt SDIM de online marketing voor de website van Feenstra en CVketelvoordeel.nl met het beheer en optimalisatie van kanalen als Google Ads, Google Display Netwerk, DoubleClick en Youtube. Op deze wijze is Feenstra met een full funnel aanpak in het gehele aankoopproces van de consument op de juiste momenten met de juiste content aanwezig. Lees de full-funnel video marketing aanpak…Lees meer ›
SDIM is verantwoordelijk voor de online marketing van Jopenbier.nl en Jopenkerk.nl in samenwerking met een WordPress specialist uit Haarlem. Uiteenlopend van Facebook campagnes voor limited edition bier tot het verbeteren van de vindbaarheid op IPA bier, SDIM helpt Jopen bij het volledige proces. Van campagne set-up en beheer tot reporting, data-analyse en strategische begeleiding....Lees meer ›
Sinds januari 2017 verzorgt SDIM op het gebied van online marketing de Google AdWords, Google Grants en SEO voor WNF, met daarnaast kanalen als YouTube, Snapchat, Display en remarketing ter ondersteuning van de full funnel strategie. Met deze full funnel strategie komt men al vroeg in contact met WNF, om vanuit daar, middels remarketing, steeds meer informatie tot zich te…...Lees meer ›
“Sinds begin 2017 ondersteunt SDIM ons bij LINDA. met campagnes om zowel losse verkoop als abonneewerving te stimuleren, maar ook campagnes gericht op branding, app-installaties, en accounts, en nog veel meer. Dit gebeurt d.m.v. Facebook (en Instagram) advertising, Google Adwords, Youtube, etc. Doordat we nu constant onze campagnes optimaliseren op basis van de gestelde doelen, halen we meer uit de…Lees meer ›
“Onze samenwerking met SDIM loopt vlekkeloos. Ze hebben veel know-how op gebied van SEA en SEO. We hanteren een bottom-line doelstelling voor de kosten/baten. Deze wordt continu gehandhaafd waardoor we geen onnodige hoge kosten maken als het een keer een mindere maand is. Daarnaast zijn ze meedenkend om extra bereik en omzet te genereren. Zo zijn we begonnen met Adwords…Lees meer ›
“SDIM is al jarenlang onze partner als het gaat om online marketing. SDIM onderscheidt zich niet alleen door het opzetten van online campagnes, maar ook door de betrokkenheid bij de organisatie. Samen met SDIM zijn wij in 2017 begonnen met het in kaart brengen van de online customer journey en heeft een passend advies uitgebracht welke instrumenten te gebruiken in bepaalde…...Lees meer ›
“Sinds jaren werken wij naar tevredenheid met SDIM. SEA is een belangrijk onderdeel van de online marketing bij De Huisdiersuper.nl. Met de kennis en expertise van SDIM houden wij een goede grip op onze AdWords campagnes en kunnen wij meer resultaatgericht werken. Een fijne en betrouwbare partij die met je meedenkt en zeker niet stil staat qua ontwikkelingen.” Marjolein Kuit –…Lees meer ›
“Inmiddels werk ik al weer even samen met SDIM en met volle tevredenheid. Ik ben zeer te spreken over de begeleiding door Bas van Poorten. Hij is deskundig, vriendelijk en komt afspraken zeer goed na.” Henk Schmidt – Eigenaar Beautycenter Enouvelle...Lees meer ›
Geleverde diensten
Dr, Oetker, waaronder ook het merk Koopmans, vroeg SDIM te ondersteunen bij de digitale transformatie van de organisatie. SDIM leverde trainingen, kennis en werksessies op het gebied van: online marketing content marketing e-commerce social media Een referentie van deze opdrachtgever is op aanvraag beschikbaar....Lees meer ›
SDIM ondersteunt Sanoma, onder andere, met de verkoop van festival en musical tickets via AdWords, Gmail Native Ads, Twitter, Marktplaats en Facebook/Instagram advertising. Afhankelijk van het type event bedragen de kosten per gemeten verkochte ticket slechts enkele dubbeltjes tot een paar euro. Een geweldig voorbeeld van de kracht van traditionele media met online performance advertising ondersteuning. Een referentie van deze…Lees meer ›
“SDIM en KIJK/SBS werken nu ruim twee jaar met veel plezier en succes samen. In 2015 begon onze samenwerking om voor het video-on-demand-platform KIJK extra bezoekers en videoviews te generen met Google Adwords. Doel: een zo hoog mogelijk resultaat met een minimale ROI van 200%. Deze grens werd al snel doorbroken en inmiddels wordt er een gemiddelde ROI van bijna…...Lees meer ›
“Dank je wel. En nogmaals bedankt voor de fijne, uitgebreide en duidelijke datafeed management training. We hebben er veel van opgestoken.” Marjolein de Jong, online marketing Essenza Home...Lees meer ›
“Top! Dank je wel. Ik heb zojuist even de reacties gepeild n.a.v. de SEO training. Die waren erg positief, iedereen vond het erg nuttig. 🙂 Geniet van de zon. Groet!” Harm Theuns Online contentmanager Van Lanschot Bankiers  ...Lees meer ›
“Het succes van onze samenwerking zit hem vooral in het vertrouwen dat wij in SDIM hebben. Zij weten als geen ander wat er speelt en leeft in de online marketing industrie en op welke zaken wij ons als webshop moeten richten om deze succesvolle lijn voort te blijven zetten. Hierdoor kunnen wij samen snel schakelen en blijven wij de markt…...Lees meer ›

Online Deurbeslagshop – 937% omzet groei...Lees de gehele case ›

“Thank you again for a great SEO copywriting session & for the documents. Everyone was very positive and looking forward to getting stuck in!” Michael Philips Online Marketeer Marie Stella Maris...Lees meer ›
Motoport is een franchise organisatie voor verkoop en verhuur van motoren en accessoires met meerdere vestigingen en een centrale webshop. De verschillende franchisenemers hebben daarnaast ook een individuele website. SDIM leverde SEO adviezen rondom de nieuwe centrale webshop, productdatabase opbouw en de migratie. Tevens draait SDIM de AdWords advertising, zowel de centrale als de campagnes voor de individuele winkels. Een balangrijk aspect…Lees meer ›
“SDIM is al vijf jaar onze vaste partner voor Google AdWords campagnes en Google Analytics. Wij ontvangen regelmatig proactief advies en ondersteuning op het gebied van SEO. Het onderscheidend vermogen van SDIM ligt voor ons in het feit dat de een zeer hoge kennisfactor hebben die snel in meetbare resultaten omgezet worden. Aanmerkelijk lagere Adwordskosten, hogere organische vindbaarheid en vooral…...Lees meer ›
“Sorry voor de trage reactie, het is echter zo druk dat de bestellingen even voor gaan :-)” Menno Hes Online marketeer Shuz.nl...Lees meer ›
TMI was twee jaar geleden toe aan een goede en betrouwbare partner voor het optimaliseren en uitbreiden van onze internetcampagnes. Bij SDIM zijn de lijnen kort, het advies is snel en de resultaten van de SEA campagnes zijn de moeite waard! Wij zijn erg blij met onze samenwerking. Róisín Hassan Manager Marketing en Communicatie TMI...Lees meer ›